lol :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD lol :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Bari guvaa Bari guvaa
Maahanmuuttokriittinen Ismo Maahanmuuttokriittinen Ismo
Degeneraatio Degeneraatio
Revoverz Revoverz
seinät eivät pysy paikallaan seinät eivät pysy paikallaan
black butt black butt
Kyberneukkula Kyberneukkula
Manlet Putler Manlet Putler
niggers banned niggers banned
kuka löi jouluna? kuka löi jouluna?
ei itsemurha onnistunu ei itsemurha onnistunu
Pelimies on Erimies Pelimies on Erimies
Persuilla menee hyvin 👍 Persuilla menee hyvin 👍
apu tyrone apu tyrone
Sumunkaari Sumunkaari
Tämä kuvastaa missä mennään. Tämä kuvastaa missä mennään.
Bloo Cloo Bloo Cloo
gun crimes gun crimes
Mennyt Gondola Mennyt Gondola
Mikä harmittaa? Mikä harmittaa?
horona-chan horona-chan
Question everything Question everything
eiffel tornia rakentamassa 1888 eiffel tornia rakentamassa 1888
 687 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 16.12.2024 18:46:51
[ + 0 | ]

Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke

[75829] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [1485x900] [] []
tiedosto.jpg

mättö

(66)  · 

ruoka

(403)  · 

lautanen annos

 · 

kokki

(45)  · 

superchef

16.12.2024 19:33:09
#666971 [+-] Piilota Suosittele

En ole varma suolakurkusta, mutta olen alkanut pitää sen mausta enemmän iän myötä. Nuorempana en tykännyt siitä lainkaan.

16.12.2024 19:35:21
#666974 [+-] Piilota Suosittele

>>666971
Meillä samit, pienenä halusin aina mäkkärissä yms ettei suolakurkkuja tule, sama snägäreillä yms. Oliiveja en vieläkään syö, sitä en ole oppinut mutta suolakurkut on siitä hyvä säilyke että niitä voi laittaa lähes mihin vaan.

16.12.2024 20:02:01
#666991 [+-] Piilota Suosittele

>>666982
Juu, itse en myöskään viineihin ole paljoa kypsynyt mutta Kung-Fu Girl valkkari on poikkeus. Yhdysvaltalainen Riesling, jääkaappikylmänä aivan saatanan hyvä ostos. Se on siis ainoa viini jota suostun ostamaan, muihin en koske. Toki maksaa joku 16-17e per pullo, mutta suosittelen testaamaan.

30.12.2024 20:06:10
#670586 [+-] Piilota Suosittele

@basso tossa on muuten just sitä coopin kaiser salaattia mistä oli joskus puhe. Se on "pikkusen lillua" mutta kantta raottamalla ylimääräset tipat saa lavuaariin.

31.12.2024 20:19:37 | 20:20:37
#670753 [+-] Piilota Suosittele

>>670748
Perunasalaateista puheenollen, huomasin tuon vertailun. Jonkin verran tossa on perää, vaikka x-tra en ole koskaan kokeillut. Varsinkin tuo maalaisperunasalaatti on aivan vitun outo maultaan, en tykännyt itse yhtään
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000010922656.html

Varsinkin tossa avattujen rasioiden kuvassa näkyy paljon sitä lillua, onko x-tra toi oikeel ylhääl? En tiedä mutta ainakin noista näyttää parhaimmalta

[ 18 viestiä | ]