Tätä mieltä minä olen Applen luureista Tätä mieltä minä olen Applen luureista
Muutama kuva 11. Muutama kuva 11.
Kiltti tessu tseh tseh 2 Kiltti tessu tseh tseh 2
Vasemmistotalous Vasemmistotalous
Operaatio @LOTR pelastamiseksi Operaatio @LOTR pelastamiseksi
Läski makaamas Läski makaamas
Juhannustaika. Juhannustaika.
Pimppihallitus osaa. Pimppihallitus osaa.
Heavyech Heavyech
Lisää pakolaisia! T. Vasemmisto Lisää pakolaisia! T. Vasemmisto
ahkera kesähessu ahkera kesähessu
Kerrankin hauska Rannan kuva 😁 Kerrankin hauska Rannan kuva 😁
Ricardo apu Ricardo apu
aliisa aliisa
Huvinsa kullakin Huvinsa kullakin
Kunnioittakaa perinteitä :DD Kunnioittakaa perinteitä :DD
The Ocean The Ocean
Tämä suututti Suomen transut Tämä suututti Suomen transut
totuus totuus
hyvää juhannusta hyvää juhannusta
väärä rätti väärä rätti
Nistin päivitys Nistin päivitys
pikatsu :DDDDDDDDDD pikatsu :DDDDDDDDDD
GOP Jesus GOP Jesus
 628 näyttökertaa, 22 viestiä, 4.5 MB, 1 tiedosto, 13.12.2024 19:56:52
[ + 4 | ]

Tein tämmösen ja huomenna alkaa tukihorros

[75704] [20241213_185022.jpg] [4.5 MB] [4608x3456] [] []
20241213_185022.jpg

pizza

(167)  · 

pitsa

(55)  · 

pepperoni

13.12.2024 20:08:38 | 20:11:36
#665989 [+1] Piilota Suosittele

>>665983
Ei se kovin paksu ole ku reunoilta, läärään vaa aina soosit ja juustot iha reunoille asti koska kuivat reunat ei maistu.
Mut myönnetään että en osaa tehä kunnon pizzapohjaa, ja sitä pitäs leipoo nii kauan että ei ginosta, veivaan sellasen murkulan ja taputtelen pellille, se o iha hyvä.

13.12.2024 20:16:51
#665990 [+1] Piilota Suosittele

>>665989 nii ja sitä pitäis pitää jääkaapissaki sen 24h vähintää. kaiken kohottamisen ja muun hifistelyn jälkeen. Kerran tein kyllä ihan saatanan hyvän pohjan. Netistä löysin jonkun pizzerian ohjeen pohjaan

13.12.2024 22:43:24
#666061 [+-] Piilota Suosittele

>>666055
KALORIPOMMI LÄÄH PUUH

Niin niin, kuluta se. Mä jään aina kaloreista vajaaks ku treenaan. Vähintään 2500kCal/pv aina kehittyen ja samalla laihduttaen mutta jatkuvasti <2000kCal.

13.12.2024 22:54:29
#666067 [+-] Piilota Suosittele

>>666063
Liikunta vai kuolema, eikä siinä kaikki.. LIIKUNTA 2 KERTAA PÄIVÄSSÄ niin ja sä saat 5-25kg lihasta aluksi parissa kuukaudessa riippuen oletko treenannut aiemmin.

13.12.2024 23:01:18
#666069 [+-] Piilota Suosittele

Siis voimatasot nousee noin ja neste lihaksiin. On hyvä jos sinä kuka tätä lukee saat edes 5kg lihasta vuodessa. Hyvä ja kunnioitettava ilman nappeja läski!

[ 22 viestiä | ]