äärioikeistoa tuuletusräppänästäkin äärioikeistoa tuuletusräppänästäkin
Berse Berse
Börh Börh
dädi dädi
Jämäpasta makkarapöperö Jämäpasta makkarapöperö
talibunnies talibunnies
Lakritsi Lakritsi
milf milf
Hieno mies. Hieno mies.
eikö vihreät muuta saatana keksi eikö vihreät muuta saatana keksi
sunnuntailounas sunnuntailounas
minimiau minimiau
VR peli VR peli
take that putin! take that putin!
öissä töissä öissä töissä
3 jews walked into bar 3 jews walked into bar
onko ikävä onko ikävä
gulag gulag
Mirkwood - Twilight Falls Mirkwood - Twilight Falls
ilmastohulluutta ilmastohulluutta
uravalintoja uravalintoja
Kissa Kissa
Tissit Tissit
Murmeli syö sitä sun tätä Murmeli syö sitä sun tätä
 732 näyttökertaa, 6 viestiä, 5.02 MB, 1 tiedosto, 06.12.2024 23:05:35
[ + 2 | ]

Eikös kirjastoissa pitäisi olla hissuksiin?

[75497] [tiedosto.mp4] [5.02 MB] [720x1280] [28.05s] [] []

oodi

(5)  · 

vasemmisto

(216)  · 

kirjasto

(8)
06.12.2024 23:15:48
#664640 [+4] Piilota Suosittele

Ei jumalauta mitä kilareja! :D normaalisti tollasesta tulee porttikielto, mutta toiset lienevät tasa-arvoisempia, kuin muut :)

07.12.2024 01:36:04 | 01:36:47
#664657 [+1] Piilota Suosittele

>>664654
Miksi vartijat ei poistanut ketään? Mikäli ens kerralla Oodissa on mamujen lukupiiri, saanko mä mennä sinne taputtamaan ja huutelemaan? Saako myös naaputin piri-ville mennä riehumaan jotain sekobolti tanssia? Vai onks tää sitä parempaa häiriköintiä?

07.12.2024 02:01:23 | 02:02:14
#664660 [+1] Piilota Suosittele

>>664657
No ei helevetissä saa. Tai siis saa kuhan sanoo olevansa antifasisti ja sillä on kymmenen kaveria mukana. Muuten heittävät ulos ja soittavat ambulanssin paikalle.

07.12.2024 02:30:41
#664661 [+4] Piilota Suosittele

>>664657 Sehän tässä hommassa mättääkin, että jos roolit olis toisinpäin, niin
varmana työnnettäs porukkaa pihalle vaikka väkisin.

Eli tämä on sitä ns. parempaa häiriköintiä ja rauhanrikkomista.

[ 6 viestiä | ]