Shadow cat Shadow cat
Musiikkia matkalle Escobaariin Musiikkia matkalle Escobaariin
Make America dumb again! Make America dumb again!
Rikosimotusta vaan kehiin pitsan tilaajalle ja lähetille Rikosimotusta vaan kehiin pitsan tilaajalle ja lähetille
Soivat kodinlaitteet osa 1 Soivat kodinlaitteet osa 1
Miss Neuvosto-Riika 1988 Miss Neuvosto-Riika 1988
Tekopyhän määritelmä Tekopyhän määritelmä
Ei jaksa Ei jaksa
Talvi on tulossa Talvi on tulossa
Karppi ja koiro Karppi ja koiro
:3 :3
1990 hinnat nykyrahaksi 1990 hinnat nykyrahaksi
Senkin penis! Senkin penis!
Eih Eih
@Jhnna innostuu instagrammailuun :3 @Jhnna innostuu instagrammailuun :3
Miten auttaa rannalle ajautunutta pakolaista Miten auttaa rannalle ajautunutta pakolaista
ylpeys ylpeys
Haista vittu hiiri Haista vittu hiiri
Muista hävetä, valkoinen etuoikeutettu länsimaalainen rasisti. Muista hävetä, valkoinen etuoikeutettu länsimaalainen rasisti.
Meatball Meatball
pupuankka pupuankka
Naurunappula Girl ;) Naurunappula Girl ;)
Nyt lähtee tuplabasarit jauhaan Nyt lähtee tuplabasarit jauhaan
Pakko kuunnella taas uusiks Pakko kuunnella taas uusiks
 673 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 06.12.2024 18:37:34
[ + 2 | ]

Hyvää itsenäisyyspäivää

[75487] [tiedosto.jpg] [0.52 MB] [1962x1154] [] []
tiedosto.jpg

mellakka

(28)  · 

mielenosoitus

(40)  · 

itsenäisyyspäivä

(12)  · 

612

 · 

demarit

(141)  · 

parempaa

 · 

väkivaltaa

 · 

natsit

(47)
06.12.2024 18:42:43 | 18:44:06
#664568 [+-] Piilota Suosittele

Itsenäisyyspäivä. Päivä millon kaikki ihmispaskat oikealta ja vasemmalta poistuu sen ensimmäisen kerran kuukaudessa kellarista ja kokoontuu heseen itkemään.

06.12.2024 18:43:56 | 19:50:06
#664569 [+-] Piilota Suosittele

pidättäneet Brandon Leen sitte.
Piti mennä leffa kuvauksiin mut siat pidätti ja ampu reijän toho mahaan.
Vittu: toteaa brandon lee

06.12.2024 23:22:30
#664642 [+-] Piilota Suosittele

Hurstin itsenäisyyspäivän vastaanottotolla oli vähemmän väkeä, kuin normaalisti.. ihmetytti eka, ku kuulemma tämä hallitus leikkaa kaikesta.. mutta ne vassarit oli siis tuolla, eikä pummaamassa sapuskaa.

[ 21 viestiä | ]