Täytyy olla jo poikkeuksellisen typerä kysymys, jos järjenjättiläinen A Stupid:kin sille repeää. Yle/toimittaja yrittää jälleen itselleen tärkeitä arvoladattuja aiheita työntää puheenaiheiksi julkiseen keskusteluun.. montakohan kertaa tääki toimittaja jankutti turvapaikanhakijoista.
Vain YLE kykenee näin tyhmiin kysymyksiin. Tällä logiikalla ryssäkin voisi vain liipata rajan yli ilman ongelmia ja huutaa "ASYLUMIA" tullessaan kun suomen valtio miettii olisiko se mainehaitta jos siellä olisi pari maamiinaa. Voi vittu ja noita vielä rahotetaan verovaroista, hävettää maksaa 160€/v tonne mädätyskoneistoon. Ennen maanpetturit sentäs laitettiin telotuskomppanian eteen.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Alex on aina oikeassa
ylen kiukuttelusta
Yle propagandaa taas.
luki luge :D
Tehään uus
Gondola kommunikoi ikkunoin
tymä kysmys
varotaan sitä piippulinjaa
Jekku :D
NAKUANKKA EI SAMAISTU
Vauhti Stubb
Ylen näkemys
Multikult..
Yle propagandaa taas 15.
synnyit ihan ok aikaan
jos ei heilaa helluntaina
Ryssä ja Ylen kusireissu
Z sukupolvi
Kokoomus
Ykkösaamu 2020.03.14 - Asko Järvinen ja Heikki Pel