Hieno mies Hieno mies
kuvakommentti kuvakommentti
AI:n tekemiä meemuja AI:n tekemiä meemuja
25 litraa puhdasta rakkautta 25 litraa puhdasta rakkautta
kettu ja jänis kettu ja jänis
Lohea, kermaperunoita ja parsaa Lohea, kermaperunoita ja parsaa
Tekee höpöä Tekee höpöä
Tässä kehoitetaan kohteliaasti olemaan kuvaamatta Tässä kehoitetaan kohteliaasti olemaan kuvaamatta
naiset ei ymmärrä naiset ei ymmärrä
rakkautta tunnelin päässä rakkautta tunnelin päässä
Vitu rasistit! Vitu rasistit!
kaupassa byöräily gielleddy kaupassa byöräily gielleddy
sipsejä kiitos :3 sipsejä kiitos :3
Kaksi vasenta jalkaa Kaksi vasenta jalkaa
punapää punapää
emma kari emma kari
lastenohjelma lastenohjelma
koira koira
Trolli Trolli
Husu somaloi Husu somaloi
brushie brushie brushie brushie
Hosue [sic] Hosue [sic]
Meni se asteroidikin ohi Meni se asteroidikin ohi
Tiktok Tiktok
 785 näyttökertaa, 12 viestiä, 15.5 MB, 1 tiedosto, 21.11.2024 15:19:12
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 21.11.2024.

elokapinat nippuu

[74953] [elokapinat_nippuun.mp4] [15.5 MB] [654x480] [78.92s] [] []

elokapina

(118)  · 

työtön

(105)  · 

kommunisti

(91)  · 

vihreä

(53)  · 

tientukko poliisi

 · 

suvakit

(201)  · 

eloapinat

 · 

terroristit

(10)  · 

sossupummi

(10)  · 

nisti

(97)  · 

narkki

(27)
22.11.2024 00:52:16
#661139 [+2] Piilota Suosittele

Joskus katselin saksasta videoo jossa hippi oli liimannut kätensä moottoritiehen. Ekana jonossa ollut skrode muija nappas ponihännästä kiinni ja repäs irti ja raahas pientareelle. :D

22.11.2024 01:03:55
#661142 [+4] Piilota Suosittele

Joskus ollaan siinä pisteessä, että kun riittävä kehotus ei idiooteille
mene perille, niin pitääkin olla oikeus sitten käyttää voimakeinoja.
Tuohonkaan päivään kehotukset jotakin järkevän tekemisestä ovat
meneet ihan hukkaan, mutta neliöissä laskettava mustelma kyljessä
pysyy mielessä huomattavasti kauemmin. Etenkin kun se osataan varmasti
siinäkohtaa yhdistää jonkun asian tottelematta jättämiseen.


Toivottavasti esteen purkamisesta tulleet kolhut maksatetaan myös
näiden pussista.

Tästä voitaisimme ottaa oppia täälläkin.

22.11.2024 03:05:40
#661172 [+1] Piilota Suosittele

Se on oma valinta jos menee istuskelemaan ja/tai köyttämään ittensä kiinni keskelle tietä. Yli vaan niin loppuu se perseily. Tommoset sian vitun siittämät äpärät muutenkin kuvittelee olevansa kansakuntien yhteisten lakien ja sopimusten yläpuolella. Ku tarpeeksi monen yli ajetaan niin loppuu se häiriköinti. Vähintäänkin kunnolla turpaan, koppiin ja kaasua perään niin maan saatanasti. Ei ne muuten opi.

[ 12 viestiä | ]