Detele Detele
tosta pikku hyppy tosta pikku hyppy
hävittäjän tankkausta hävittäjän tankkausta
Rauhan uskonto Rauhan uskonto
Raappana ja Setämies Raappana ja Setämies
Paita unohtui :I Paita unohtui :I
Ihana rakas Ihana rakas
Kamalaa paskaa Kamalaa paskaa
autovisa ketä auto? autovisa ketä auto?
mutkalla mutkalla
karen vittu :D karen vittu :D
Setämiesten korkeajännitys Setämiesten korkeajännitys
Vapaailtaa viettämässä Vapaailtaa viettämässä
mönkkärirallia mönkkärirallia
Setämies aukaisee luolaston Setämies aukaisee luolaston
Hyvä sinä, peukut sinulle. Hyvä sinä, peukut sinulle.
the smiths the smiths
Apu vegasissa Apu vegasissa
Mount everest Mount everest
Työkkärin uusi aktiivimalli Työkkärin uusi aktiivimalli
Majavilla on nälkä Majavilla on nälkä
Lisää vanhaa kuvaa Lisää vanhaa kuvaa
gloryhole gloryhole
Ihana nainen Ihana nainen
 616 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.83 MB, 1 tiedosto, 21.11.2024 05:18:37
[ + 0 | ]

DEJAVU :-DDD

[74942] [16b68ddd9112a993.mp4] [0.83 MB] [460x818] [16.53s] [] []

rekka

(89)  · 

driftaa

 · 

täysii

(8)  · 

naiset

(105)  · 

huutaa

(23)  · 

hulluja

21.11.2024 12:09:10
#660952 [+3] Piilota Suosittele

Kymmenessä sekunnissa ei saa pakkia päälle ja repsikalla jalat on kojelaudalla niin, että jos olis tömähtänyt ja olisi selvinnyt siitä hengissä, olis saanut opetella kävelemisen uudestaan proteeseilla.

21.11.2024 20:04:48 | 20:05:22
#661043 [+1] Piilota Suosittele

>>660952 Kaks naista alotti huutokilpailun, niin ei siinä varmasti kuskilla
käyny edes mielessä kiskoa pakkia silmään.

Tuo kintut kojelaudalla on kyllä jotain niin typerää, kuin vain voi olla.
Juu voi tuntua höpöltä lepuuttaa koipia suorana, mutta just tuo, että jos
kuski vetää liinat kiinni, on jo riski sukeltaa vöiden alta linkkariksi
jalkatilaan. Saati sitten kolarissa.

En pitäisi kävelykykyä satavarmana kykynä tuollaisen mällin jälkeen.
Senverran pahasti lantionseutu menee mutkalle, että kaikki mahdollisuudet
ovat auki.

21.11.2024 22:54:05
#661097 [+1] Piilota Suosittele

>>660952 Joo tuota en kyllä ymmärrä et kuin idiootti pitää olla et pidetään jalkoja kojelaudalla. Siinä ku turvatyyny pamahtaa niin se morjens ainakin jalkojen suhteen.

[ 4 viestiä | ]