2d>3d 2d>3d
Pärssisen muistolle 3 Pärssisen muistolle 3
Disneylandissa Disneylandissa
Trumpin kirjasto paloi! Trumpin kirjasto paloi!
Pärssisen muistolle 2 Pärssisen muistolle 2
mo.png (pe 21.9.2012) mo.png (pe 21.9.2012)
Valas ajautui rannalle Valas ajautui rannalle
Legendat Legendat
Totta Totta
:D spaguu :D :D spaguu :D
swing swing
Seurakunta Seurakunta
Valitse parhaat tissit Valitse parhaat tissit
Säälittävää Säälittävää
Pelastetaan maailma Pelastetaan maailma
natseja vastaan natseja vastaan
Aika tavaransa kaupitsee. Aika tavaransa kaupitsee.
Shower thoughts Shower thoughts
Spurno :D Spurno :D
Venäjällä kaikella on syynsä Venäjällä kaikella on syynsä
Ike Kanerva (ke 12.3.2008) Ike Kanerva (ke 12.3.2008)
Höhö :D Höhö :D
Et juo olusia tänään! Et juo olusia tänään!
Pärssisen sinfonia Pärssisen sinfonia
 554 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.23 MB, 2 tiedostoa, 19.11.2024 23:37:42
[ + 2 - | ]

Sallantautisia

[74911] [tiedosto_1.jpg] [0.17 MB] [1080x1221] [] []
tiedosto_1.jpg
[74910] [tiedosto_2.jpg] [0.06 MB] [562x611] [] []
tiedosto_2.jpg

nuorgam

 · 

näkkäläjärvi

(5)
20.11.2024 00:21:21
#660807 [+6] Piilota Suosittele

Eli todellisuudessa Emmi tahtoo varakkaan kromosomeista mieheksi
katsottavan mielellään oletettavasti jonkilaisella mulkulla, mutta
omaa tahtoa ei kuitenkaan saisi olla vaan kuten vibraattori työntää
komeroon käytön jälkeen.

20.11.2024 00:44:52 | 00:47:51
#660810 [+3] Piilota Suosittele

mitäs sit tämä naisviha
kohdistuuko sekin kaikkien yksittäisten naisien sijaan naiseuteen sosiaalisena ja kulttuurisena ilmiönä ja on täten okei

20.11.2024 06:25:44
#660820 [+2] Piilota Suosittele

>>660807
>>660810
>>660817

Miehet on sikoja t. feikkilappalainen ja jos kukaan uskaltaa väittää muuta niin ne on kusipäitä ja ne raiskaa naisia vaikka ei raiskaiskaan koska naisia raiskataan ihan vaan silläkin että miehiä on on olemassa ja jos joku mies etes vilkaisee naista niin se raiskaa lappalaisia ja samalla naisia ja universumi tuhoutuu koska miehiä on olemassa ja hei... häh? Miks te tytöt tuotte mulle tota paitaa? Eihän se oo ees siisti tai Guccia. Ja minkä takii tän hihat on näin pitkii ja nyt te laitatte niitä solmuun tälleen? Öö.. toooota.... hei, mitä vittuu ny saatana? Ei EI EI saa laittaa muhun mitään ruiskeita! YLIOLIULIAAAAAA!!!! LAPPALAISETNAISETKUOLEEeee.... krrrghffhhh...

Ja tässä vaiheessa kissanpolttaja Näkkis tulee Zippon kans kuumottelemaan ton hullun lesbon häppäreitä.

20.11.2024 09:05:47
#660826 [+6] Piilota Suosittele

Kun sanon että vihaan neekereitä, niin en vihaa jokaista yksittäistä neekeriä. Vihaan neekeriyttä sosiaalisena ja kulttuurisena ilmiönä.

[ 6 viestiä | ]