samoilla kiskoilla sopu sijaa antaa samoilla kiskoilla sopu sijaa antaa
Pamben tuleva waifu :D Pamben tuleva waifu :D
ASLEEP HOWEVER I WANT ASLEEP HOWEVER I WANT
kaikilla ei ole ihan tylsä elämä kaikilla ei ole ihan tylsä elämä
hyvin pelastettu :3 hyvin pelastettu :3
MakeMake MakeMake
kebabbia kebabbia
huh huh
Kettupornoo Kettupornoo
aaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaa
hei et sinä kuulu sinne :3 hei et sinä kuulu sinne :3
aku on varas aku on varas
Suu Kii Suu Kii
uliuliuliuliuilililuillo0looöoölööö uliuliuliuliuilililuillo0looöoölööö
bohobohobohobohoboho...... bohobohobohobohoboho......
musiikkivideo musiikkivideo
Jauhelihapihvit ja paskeet Jauhelihapihvit ja paskeet
taigaviitta taigaviitta
Gondola Gondola
luutu :3 luutu :3
Lintubongari Lintubongari
Lutka votka Lutka votka
kurrnau kurrnau
Gachimuchi kombat Gachimuchi kombat
 684 näyttökertaa, 1 viesti, 0.42 MB, 1 tiedosto, 16.11.2024 06:45:48
[ + 1 | ]

MURICA

[74794] [4793d7bf0df2a113.mp4] [0.42 MB] [360x640] [8.40s] [] []

usa

(202)  · 

haulikko

(26)  · 

kurpitsa

(13)
16.11.2024 20:31:06 | 02:37:13
#660330 [+1] Piilota Suosittele

Hm...
Savage 110
450 bushmaster kaliiberissa.
Hävittää kyllä vedellä täytetyn kurpitsan.
Edit:Aseen heilumisesta ja aktion äänestä kuulee, että
ihan Tikan/Sakon tasoinen kampe ei ole kyseessä.

Tuossa kuulee jumikohdat ja oletettavasti lippaasta lähtevän helinän.
Yhtään tukevampirakenteisessa hennosti öljytyssä aseessa ainoa ääni lähtee,
kun patruuna kevyesti kilahtaa pultin tökkäämänä rampille ja siitä pesään.

Tiesti suomen tikan hinnallakin saa jenkkilässä
noin 2-3 rugeria samassa kaliiberissa.

Että ei voida vaatia ihan samaa viimeistelyä siinä hintaluokassa.

[ 1 viestiä | ]