Valupertti ja nakuankka Valupertti ja nakuankka
iso ja pieni börh iso ja pieni börh
Hyvää joulua. Hyvää joulua.
rapiseva kass rapiseva kass
not greit not greit
Vasen vai oikea? Vasen vai oikea?
skinner skinner
Kävelyllä Kävelyllä
Vai että homoilua? Vai että homoilua?
varotaan sitä piippulinjaa varotaan sitä piippulinjaa
muista oikea asteikko muista oikea asteikko
mjäy mjäy
Thicc Thicc
hitlers gonna hitl hitlers gonna hitl
eikun minä olen tästä ajanut ennenkin eikun minä olen tästä ajanut ennenkin
paksu kass paksu kass
vaari tiputtelee vaari tiputtelee
lääkärin neuvo lääkärin neuvo
Tissit Tissit
Teimo hylkäs enon baariin Teimo hylkäs enon baariin
yllätyspussi yllätyspussi
Bon apetit Bon apetit
mun silmät on täällä ylhäällä mun silmät on täällä ylhäällä
jos ei heilaa helluntaina jos ei heilaa helluntaina
 587 näyttökertaa, 1 viesti, 0.07 MB, 1 tiedosto, 06.11.2024 04:16:26
[ + 0 | ]

all ai vant for kristmäs :-D

[74417] [747a32f703dd0e45.jpg] [0.07 MB] [954x960] [] []
747a32f703dd0e45.jpg

mariah carey

(5)  · 

joulu

(260)  · 

joululaulu

(5)
06.11.2024 07:06:50
#657703 [+-] Piilota Suosittele

En ole vielä kuullut, siis vielä, mutta heinäkuussa ihmetytti kun suolipopilla soi whamin last christmas.

No, toisaalta lokakuussa oli jo lähikaupassakin joulun suklaakalenterit myynnissä.

[ 1 viestiä | ]