hyvää joulua hyvää joulua
Kaikki lahjat on mun Kaikki lahjat on mun
Kieku ja Kaiku Kieku ja Kaiku
Lomalla Sotšissa Lomalla Sotšissa
Työpaikkahuumoria: mesikämmen? Työpaikkahuumoria: mesikämmen?
Eugh Eugh
raphl raphl
Herranen aika Herranen aika
uusi tytär uusi tytär
Koirour Koirour
Joulumusiikkia Joulumusiikkia
raksupeti :3 raksupeti :3
Kosken korvaa Kosken korvaa
No oikia tietenki! No oikia tietenki!
turvallista matkaa turvallista matkaa
hyvää joulua :3 hyvää joulua :3
asd asd
Deal with it!!! Deal with it!!!
onpa vänkä laite :3 onpa vänkä laite :3
Aimo annos pervitiiniä Aimo annos pervitiiniä
paras meemi vuosi? paras meemi vuosi?
nyt kävi hassusti :3 nyt kävi hassusti :3
Order 69 Order 69
Suppomiehen yllätys Suppomiehen yllätys
 608 näyttökertaa, 8 viestiä, 16.64 MB, 1 tiedosto, 23.10.2024 02:17:41
[ + 1 | ]

mönkkärirallia

[74076] [8fd3411837f2fb49.mp4] [16.64 MB] [720x1280] [38.37s] [] []

mönkijä

(7)  · 

kovaa

 · 

metsä

(59)
23.10.2024 04:38:37
#654738 [+-] Piilota Suosittele

>>654723
Kun pamahtaa niin perhe, sukulaiset, naapurit ja koko suku vaatii valtiota poistamaan männyt pois pöpeliköistä ettei vastaavaa enää koskaan tapahdu.

23.10.2024 16:38:48 | 16:40:19
#654777 [+-] Piilota Suosittele

Toi on ihan hauskaa vähän isommalla pelillä, mutta raivaussaha kylessä, työkalupakit edessä ja takana EIVÄT HAITTAA VITTUAKAAN!!! >=)

..siis niillä tieosuuksilla palstasta joissa voi noin ajaa 😥 eli ei juuri koskaan, ja siksi meillä on iso tehokas mönkijä jonka runko on palkitettu+hitsattu kestämään.

23.10.2024 20:28:18
#654828 [+-] Piilota Suosittele

Ei voi kieltää, etteikö mönkijällä pysty aika paskallakin hiekkatiellä
ajamaan sellaisia vauhteja mitä ei voi enää järjellä suositella.

Mutta ihan noin reikäpäistä kylkimyyryä ei kyllä uskalla lähteä
vetämään. Ei tarvi kummoisesti napata pitoa jostakin, niin heittää
ympäri jos ei kanttaus ole kunnossa.

Tuossa heti 5 sekan kohalla oli jo enemmän tuuria että pysy viellä
ajokaistan puolella, ettei rengas lipsahtanut lepikkoon.

23.10.2024 21:07:55
#654840 [+3] Piilota Suosittele

Tuossa on henki höllässä. Yks tuttu pakeni poliisia tuolla tyylillä. Yks mutka oliki vähän pitempi ja tien vieressä rankakasa. Se sai rannekkeen jolla pääsi kaikkiin sairaalan laitteisiin.

[ 8 viestiä | ]