aku ilman olutta aku ilman olutta
Hauska neekeri Hauska neekeri
Vegaani. Vegaani.
Oikaisu Oikaisu
Homo-Petteri Homo-Petteri
Isän kirjevaaka Isän kirjevaaka
Raittiusseuran säännöt Raittiusseuran säännöt
aku aku
Sattuisko kellään olemaan joditabletteja? Sattuisko kellään olemaan joditabletteja?
Onneksi on punainen ympyrä Onneksi on punainen ympyrä
ei vittu.... :D ei vittu.... :D
Mennäänkö yksille? Mennäänkö yksille?
Nautintoa Nautintoa
Vanha kämppälaki Vanha kämppälaki
nimi kooste nimi kooste
Paint-joulukalenteri 2020 - Luukku 12 Paint-joulukalenteri 2020 - Luukku 12
Staar Warssi Staar Warssi
Blackman Blackman
Haavisto Pekka -kortit Haavisto Pekka -kortit
Mikä puolue ajaa ihmisten etua? Mikä puolue ajaa ihmisten etua?
Köllöttely Köllöttely
pölkkypää pölkkypää
Tyäukot tauolla Tyäukot tauolla
Joulukuusessa :3 Joulukuusessa :3
 733 näyttökertaa, 1 viesti, 0.05 MB, 1 tiedosto, 20.10.2024 16:00:12
[ + 5 - | ]

Rauhan uskonto

[74050] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [700x463] [] []
tiedosto.jpg

islam

(207)

syöpä

(42)

muslimi

(205)

terroristi

(102)

pedofiili

(90)
20.10.2024 17:38:42
#654407 [+1] Piilota Suosittele

Todellakin länsi rappeutuu,(vai rapautuu) kun tänne päästetään kokonaisia kansanosia humanitääristen syiden perusteella (joita perustellaan tarinoilla joissa on hieman värikynää mukana), eikä sekään riitä, vaan näille "vierailijoille" tulisi sallia oikeus harrastaa tapoja / uskomuksia / kulttuuriaan, joista osa on ristiriidassa paikallisten lakien ja oikean & väärän käsityksen kanssa.

Sitten on nämä heille "unelmien olosuhteet", ei "välttämättä" tarvitse tehdä töitä, yhteiskunta maksaa asumisen ja monia muita kuluja, siinä missä länsimainen pariskunta arkailee, miettii tarkkaan lapsentekoa, lasten mahdollista määrää, koulutusta jne, ovat tietyt "vierailijat" täysin päinvastaisella ajatuksella liikenteessä, heidän käsityksen mukaan, mitä useampi lapsi, sitä suurempi osa selviää aikuiseksi ja pystyy huolehtimaan vanhemmistaan kun nämä ovat mummo & vaari ikäisiä.

Sitten vielä "vierailijoiden" palkinnoksi käsittämä lapsilisä, mikä kannustaa heitä tekemään vähintään viisi tai enemmän lasta, sitten mitä useampi lapsi ja "huonompi" vanhempien taloudellinen tilanne, sitä paremmin yhteiskunta palkitsee: "Kalusteet kela Gold™-kortilla", "Ai teille tulee perheen 8's lapsi ja tarvitsette isomman asunnon? Kyllä teille kaupungin asunnoilta löytyisi 168m2 tikkurilasta tai 155m2 vuosaaresta rouva Mugele".

[ 1 viestiä | ]