Tulee tapahtumaan Tulee tapahtumaan
samixet samixet
Moderaattorit joulutunnelmissa ;D Moderaattorit joulutunnelmissa ;D
Ihana nainen Ihana nainen
Herra Ankka Herra Ankka
Hei! HEI! Hei! HEI!
herkkupiza napolista herkkupiza napolista
minulla on unelma minulla on unelma
lumi tuli nyt suditellaan lumi tuli nyt suditellaan
Kylmäävä maisema Kylmäävä maisema
Ihana nainen Ihana nainen
börheä ilmava börheä ilmava
Hyvää joulua Hyvää joulua
Lada vinossa Lada vinossa
Yalla yalla allah bismillah Yalla yalla allah bismillah
perhepalaveri perhepalaveri
Say Pizza To Drugs Say No To Yes Say Pizza To Drugs Say No To Yes
painonvartija :D painonvartija :D
Somaleiden miljardikusetus jenkkien Minnesotassa Somaleiden miljardikusetus jenkkien Minnesotassa
mexico mexico
Lauantain namitissi Lauantain namitissi
ozempic < meth ozempic < meth
Herkkua Herkkua
Joulukalenteri luukku 10 Joulukalenteri luukku 10
 893 näyttökertaa, 12 viestiä, 2.71 MB, 1 tiedosto, 16.10.2024 01:12:38
[ + 9 - | ]
👑 Plussatuin 16.10.2024.

iso neekeridemoni ammutaan

[73944] [tiedosto.mp4] [2.71 MB] [1278x720] [27.19s] [] []

neekeri

(1397)  · 

veitsi

(39)  · 

poliisi

(330)  · 

pistooli

(35)  · 

doom

(48)  · 

blm

(180)  · 

suvakit

(200)  · 

paskanahka

(148)  · 

ruma

(136)  · 

apina

(178)  · 

simpanssi

(61)  · 

haisuli

(31)  · 

huumeet

(82)  · 

shaniqua

(21)  · 

vesimeloni

(53)  · 

kfc

(53)  · 

työtön

(105)  · 

kelarotta

(93)  · 

urban dindu

(36)  · 

rikollinen

(111)  · 

pyörävaras

(28)  · 

jenkkineekeri

(22)  · 

dindu nuffin

(20)  · 

nokikeppi

(10)  · 

multaneekeri

(14)
16.10.2024 16:46:51
#653319 [+3] Piilota Suosittele

>>653244
Kaverit kävi joskus katsoon esityksen josssa oli sinfoniaorkesteri, sello beissi, sähkökitarat ja pannuttaja ja ne soitti näitä tunnettuja pelimusiikkeja.
Kivenkovina doom faneina joutu kai myöntään että halo1 sessio oli paras.
Itse en mennyt ku ajattelin että vittu mitä homopaskaa taas mut nykyään mietin että miks olin nii homopaska että en mennyt.

16.10.2024 20:47:05
#653371 [+1] Piilota Suosittele

>>653245 Äkkiä kun googlaa, niin transwoman mainitaan.
Onhan noita vähemmän kauniita sotanorsuja ihan oikeitakin naisia,
mutta kieltämättä tuo örinä paljasti heti, että tämä ei taida olla sellainen.

Varmasti joku paskiainen syyttäjä tuosta repii keissiä, että aulassa kun poliisi
käski pysymään etäällä, niin käytti mies termiä.

Jos tuota kamerakuvaa ei olis koko tapahtumasta, niin potentiaalinen
uus black/tranny/lives matter vain oottas käynnistymistä.

17.10.2024 19:16:12
#653540 [+1] Piilota Suosittele

>>653199
alkuperäinen

Ai se on mies. Miks noi on aina neekereitä ketkä lähtee jahtaamaan aseistettua poliisia teräaseen kanssa? Hyvä ettei poliisi kuollu ku ovi aukes 🙃

[ 12 viestiä | ]