Amerikkalaista maantietoa Amerikkalaista maantietoa
Evil Jared kusee Jimmy Popin päälle Evil Jared kusee Jimmy Popin päälle
Hehe Hehe
Superäiskä Superäiskä
Karjamarkkinat Karjamarkkinat
Lintubongari Lintubongari
aku tapaa munamiehen aku tapaa munamiehen
nuuh nuuh nuuh nuuh
The Spirit Dragon The Spirit Dragon
mitä nämä täällä tekee mitä nämä täällä tekee
#RasismiPoisSuomesta #RasismiPoisSuomesta
Kurks Kurks
Kuinka monta kirosanaa tuurissa käynti vaatii Kuinka monta kirosanaa tuurissa käynti vaatii
nappasiko nappasiko
tyä haastattelu tyä haastattelu
Herraskaista sexiä brittityyliin Herraskaista sexiä brittityyliin
Börh :3 Börh :3
anna lisää >:3 anna lisää >:3
Armstrongin serkukset Armstrongin serkukset
Illanvieton ainekset Illanvieton ainekset
jekku karvajalalle jekku karvajalalle
Kissakoto Kissakoto
Niini-stöö Niini-stöö
Höhhöhöö! Höhhöhöö!
 775 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 02.10.2024 01:12:24
[ + 3 - | ]
👑 Katsotuin 02.10.2024.

Jutkujen simppaajat

[73628] [a05gtrbo.jpeg.jpg] [0.05 MB] [680x678] [] []
a05gtrbo.jpeg.jpg

juutalaiset

(70)

simp

media

(26)

israel

(58)

iran

(31)

suvakit

(200)

hiekkaneekeri.neekeri

hiekkaneekerit

(18)  · 

rättipäät

(6)  · 

muslimit

(30)
02.10.2024 14:51:23
#650585 [+1] Piilota Suosittele

Näin maallikkona joudun ihmettelemään, miksi Israel aloitti Hizbollahin vastaisen operaationsa nyt, kun Gazan sotakin on kesken. Eikö olisi parempi hoitaa yksi ongelma kerrallaan?

02.10.2024 17:24:15
#650605 [+1] Piilota Suosittele

>>650585
Koska nyt puhutaan lähes samoista asioista
Gazan sota on Israelin ja palestiinalaisen islamistisen terroristijärjestö Hamasin välinen aseellinen konflikti, joka alkoi Hamasin tehtyä terrori-iskun Gazan kaistalta Israelin puolelle 7. lokakuuta 2023. Seuraavana päivänä Israel julisti sotatilan[28]. Sota on osa laajempaa Israelin ja Palestiinan välistä konfliktia.


Tässä vielä artikkeli kun Hamas rynnäköi 10.10.2023 musiikkifestareille tappamaan siviilejä
https://yle.fi/a/74-20054200

No nyt kysyt miksi Hizbollah? No koska he lähtivät samaan paskaan mukaan Hamasin rinnalla
Hamasin terrori-iskun jälkeen lokakuussa 2023 Hizbollah alkoi ampua Israelin siviiliväestöä raketeilla. Alle vuodessa vähintään 60 000 israelilaista oli joutunut pakenemaan kodeistaan. Syyskuussa 2024 Israel vastasi räjäyttämällä Hizbollahin hakulaitteita ja tuhoamalla ilmaiskuilla Hizbollahin asevarastoja, jotta siviilit voisivat palata koteihinsa. Ennen iskuja Israel varoitti tuhansia libanonilaissiviilejä tekstiviesteillä.[22] Monet libanonilaiset syyttivät Hizbollahia heidän altistamisestaan Israelin hyökkäykselle. Etenkin sunnit ja kristityt suhtautuvat Hizbollahiin kielteisesti, mutta sillä on myös paljon tukijoita.[23]


Samasta syystä huhtikapinalliset innostu täysin ja alkoi kans riehua ohjuksiensa kanssa ja halusivat sörkkiä soppaa jotta Israel sais enemmän turpaansa.

Suomeks sanottuna Israel vetelee nyt useampaa koulukiusaajaa turpaan

02.10.2024 22:24:23
#650693 [+1] Piilota Suosittele

>>650605 Israel vs ählämit asiassa ainoa huono asia on se, että
se vetää resursseja ukrainalta, koska jenkit on kirjaimellisesti
palleista kiinni otteella pakotettu tukemaan ensisijaisesti israelia.

Toinen, että tuosta kuitenkin saadaan vain lisää pakolaisia eurooppaan,
joita pitäisi kovaa kyytiä saada takaisin kotiaan jo nyt.

Mutta hyvät ja huonot, kun laskee yhteen niin aika neutraalissa ollaan viellä.

03.10.2024 09:11:07
#650755 [+-] Piilota Suosittele

>>650693
kun paska on jo osunut tuulettimeen niin sotkuun voi myös suhtautua toiveikkaasti
israelin entinen pääministeri eilen kirjoitteli mielipiteensä että nyt on aika lopettaa koko iran
iran on venäjän tukijoita, sillä ei mene kovin hyvin, kansa ei ole tyytyväinen hallintoon, presidentit ei pysy hengissä ja nyt sille tuli taas lisähuolia ja tuskin venäjälläkään on resursseja paljon puuttua asiaan jos israel pistää töhinäksi ja jos onkin niin se on kaikki ukrainasta pois mitä sinnepäin lähtee
amerikan riskialttiit presidentinvaalitkin lähestyvät joissa iranilla ja venäjällä on vähän vastakkaiset intressit siihen pitäisikö niissä valita trump ja mitä siitä seuraa

[ 14 viestiä | ]