menetetyt 500 euroa menetetyt 500 euroa
Muurahaispesä Muurahaispesä
Boset Boset
Näbläilyä Näbläilyä
Tikku sormessa Tikku sormessa
Loppuun asti Loppuun asti
Meth Meth
Hitsin hissi Hitsin hissi
Iisakin kirkko Pietarissa Iisakin kirkko Pietarissa
Koiru sekos Koiru sekos
Vähemmän kolutut polut Vähemmän kolutut polut
Vesi-ilmapalloja Vesi-ilmapalloja
Yo dawg... Yo dawg...
Hieno tatska Hieno tatska
K-9 pidättää K-9 pidättää
Niksi Pirkka Niksi Pirkka
Herra Hakkarainen Herra Hakkarainen
Uutisia Uutisia
Jonnen kaste Jonnen kaste
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
treenasin vain vähän paint-käteäni. tv: peku treenasin vain vähän paint-käteäni. tv: peku
Pilalla Pilalla
Venäläisiä vapauttajia Venäläisiä vapauttajia
Yksisarvisen loppu Yksisarvisen loppu
 718 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 01.10.2024 20:07:21
[ + 2 | ]

Työpöytä nuoruudesta

[73623] [tiedosto.png] [0.44 MB] [720x562] [] []
tiedosto.png

desktop

 · 

työpöytä

 · 

nostalgia

(24)
02.10.2024 01:30:11
#650558 [+-] Piilota Suosittele

Pelasin eka aoe2, tein lähinnä itse karttoja ja pelasin niitä. Elder scorlls morrowindiä tulikin sit pelattua xboxilla noin ihan vitukseen.
Se oli teininä aika kiinnostava peli sillai kun ei ollut vielä internettiin pääsyä kuin koulussa niin tuli sitten kavereilta kyseltyä. Se oli ehkä juuri sitä mitä pelien pitäs olla.
Sithän oli auttava puhelin nintendolla johon pysty soittaan josta kaveri kalasteli tietoo zeldaan.

02.10.2024 14:41:22
#650584 [+-] Piilota Suosittele

>>650558
Pelien kansilehdissä oli aina jotain vinkkipuhelimia, joihin sai soittaa, jos tuli seinä vastaan. En ikinä niihin soittanut, mutta luultavasti maksoivat aika monta markkaa/euroa minuutilta.

[ 7 viestiä | ]