vitsillinen vitsillinen
erittäin hyvää huumoria erittäin hyvää huumoria
Nivalan Kalia Nivalan Kalia
brandy talore brandy talore
iso vauva :3 iso vauva :3
höhöhö hehehe :D höhöhö hehehe :D
Ihan silmiä kirvelee Ihan silmiä kirvelee
Persut Persut
Transnigger Transnigger
patsas kassi patsas kassi
Vihdoin korona on ohi! Vihdoin korona on ohi!
sinne meni sinne meni
Tuomas Malisen testamentti: ulkomailta ohjattu Marin? Tuomas Malisen testamentti: ulkomailta ohjattu Marin?
Tervetuloa Pariisiin Tervetuloa Pariisiin
näyttää kalliilta näyttää kalliilta
Kuvaukselliset vesselit pt.2 Kuvaukselliset vesselit pt.2
Luotettava mies Luotettava mies
kuorma-auto kuorma-auto
näin puut rakentuvat näin puut rakentuvat
vitonen vetoa vitonen vetoa
hampaat hampaat
Modeemiaikakauden kauneutta Modeemiaikakauden kauneutta
Pam! Pam!
animetötön suihinotto animetötön suihinotto
 781 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 01.10.2024 19:54:50
[ + 2 - | ]

Vitun hyvä että poliisit vei homojen hamput

[73622] [tiedosto.jpg] [0.14 MB] [747x662] [] []
tiedosto.jpg

poliisi

(331)

oikein

(8)
01.10.2024 20:44:50
#650521 [+-] Piilota Suosittele

Ois hauska källi jos olisivat vieneet nokkosta tai kuituhamppua sinne kuten ehkä tekivätkin, ei kai ne oikeasti kuvitelleet kenellekään niitä saada jaettua.

01.10.2024 20:57:31 | 20:59:11
#650527 [+-] Piilota Suosittele

Hauskinta tässä on se, että niiden suuren lukumäärän takia poliisit joutuvat keräämään kaikki 200 kasvia ja kasvattamaan ja kuivattamaan sadon valmiiksi, jotta voivat mitata sen THC-pitoisuuden ja määrittää satoisuuden. Veikkaan, että vaikka poliisit suorittavat kasvatuksen todennäköisesti parhaansa mukaan, mikäli lopputuote ei osoittaudu kuituhampuksi, lopulliseksi todisteeksi päätyy vain keskinkertainen sato. Ja seuraavina kuukausina poliisien illanvietoissa sätkät käryää :D

01.10.2024 21:19:05
#650532 [+-] Piilota Suosittele

>>650516
>>650521
>>650527
Onko tosta tilanteesta ylilaudalla (siis sellaista joka ei ole blurrattu maksun takia) tai jostain muualta? Mua nimittäin huvittais nähdä noiden kyttien ilmeet kun ne tulee kyselee että mitä vittua? :D Jos tästä on poliisit jakso ni halua nähdä :D

02.10.2024 07:12:21
#650570 [+1] Piilota Suosittele

Tuli mieleen ku joskus 80-90-luvulla oli poliiseilla sellasia näytteitä jossaki minkä lie maatalousnäyttelyn pöydällä pienissä pusseissa ja niissä lappuja mitä niissä on. Siis että vanhemmat pääsee näkemään, et jos lapsen taskusta tällästä löytyy niin helvetti on irti.
No siihen kaahas yks paikallinen puliveivari mummomankelilla kumit solmussa ja osotti yhtä pussia sormella ja huus täysillä et vitosella tota. Oli pöydän toisella puolella poliisilla pokassa pitelemistä.

06.10.2024 12:09:56
#651609 [+-] Piilota Suosittele

>>650680
Hän oli paikallinen erittäin tunnettu hahmo, joka oli kuulemma vetäny 70-luvulla LSD:ä ja istu viikon puussa. Alas tullessa oli jääny sille tripille sit loppu elämäksi. Harmiton kaveri joka veivas sillä mummomankelilla ympäri kaupunkia.
Joskus kavereiden kans naureskeltiin hälle ja sellanen vanempi ukko opasti meitä, et ei se aina oo ollu tollanen. Oli aikoinaan esim. ajanu mustalaiset pois kaupungista seisomalla keskellä kaupunkia pääkadun päässä suomikonepistooli kädessä ja huutanu et antaa tulla perkele. Sen jälkeen käyny sahaamassa heidän talon sillä konepistoolilla poikki. Ei kuulemma sen jälkeen ollu täällä 20 vuoteen mustalaisia.

[ 15 viestiä | ]