Nolo Nolo
Lomailua Lomailua
Tän kissan nimi on Tän kissan nimi on
Oi julmuus on nimesi Oi julmuus on nimesi
jonain päivänä.. jonain päivänä..
Pihlan mielipide Matti Nykäsestä Pihlan mielipide Matti Nykäsestä
Ylibörh :3 Ylibörh :3
tässä on maailman paras ja älykkäin puhe tässä on maailman paras ja älykkäin puhe
Koff-mies Koff-mies
Pakolaiset presidenttejä öyh möyh Pakolaiset presidenttejä öyh möyh
Nico nico nii Nico nico nii
Omistettu Repostnikille ja loli-tötöille Omistettu Repostnikille ja loli-tötöille
Kuoleman maku Kuoleman maku
Muutama solmu, usko jo Muutama solmu, usko jo
Milla ja kaljanpuutos Milla ja kaljanpuutos
Veleho saapuu aina ajallaan Veleho saapuu aina ajallaan
impossibru impossibru
Vain roolipelijutut Vain roolipelijutut
Niin pienestä tuli mielipahaa Niin pienestä tuli mielipahaa
Läski Paska saa syövän Läski Paska saa syövän
Kun Naruto sai ensimmäisen Beybladensa Kun Naruto sai ensimmäisen Beybladensa
Heippa! Heippa!
Läski Paska ja assburger Läski Paska ja assburger
Matti Matti
 603 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.54 MB, 1 tiedosto, 31.08.2024 03:44:21
[ + 0 | ]

Millane alapalkki teillä on?

[72918] [1000013994.jpg] [2.54 MB] [4064x1832] [] []
1000013994.jpg

nimet

(8)  · 

taskbar

31.08.2024 17:27:47 | 17:28:28
#644541 [+-] Piilota Suosittele

Samanlainen, melkein. Työpöydän tyhjennän tai lajittelen kansioihin ku se alkaa olla täynnä.

e: miks porukka ei pidä noissa palkin linkeissä ohjelmiin tai kansioihin nimiä 🤦🏿‍♂️

02.09.2024 13:18:04 | 13:18:21
#644909 [+1] Piilota Suosittele

>>644460
>>644492
>>644541
Jos haluatte kikkailla alapalkin kanssa, ladatkaa Classic Shell. Se on ilmanen softa ja esimerkiks sen kautta mulla tällänen (tuos shellin simpukan saa vaihdettua miksikä logoksi haluaa)


Tolla saa siis vaikka windows XP tai seiskan tyylisen palkin, vaikka sulla ois koneessa windows 10. Tää on ihan vitun kätevä

[ 8 viestiä | ]