Hämähäkeilläkään ei aina mene putkeen :( Hämähäkeilläkään ei aina mene putkeen :(
:333 :333
Kakka Kakka
Melkein vakuutti Melkein vakuutti
Obviously. Kyl voi sanoa simppelin sanan niin vittumaisesti Obviously. Kyl voi sanoa simppelin sanan niin vittumaisesti
Kouluttautukaa Kouluttautukaa
Kuvaotokset #19 Kuvaotokset #19
Kuvaotokset #17 Kuvaotokset #17
tissit tissit
Olen kyllästynyt peleihisi, alamainen. >:3 Olen kyllästynyt peleihisi, alamainen. >:3
kohta jo perjantai koittaa! \o/ kohta jo perjantai koittaa! \o/
Kuvaotokset #16 Kuvaotokset #16
Angel Summoner & BMX Bandit Angel Summoner & BMX Bandit
sienimäinen kasvannainen sienimäinen kasvannainen
i don't really know what hell is this meaning i don't really know what hell is this meaning
Donald-setä lyö vetoa Donald-setä lyö vetoa
höyrypunkkia höyrypunkkia
äidin pikku puska äidin pikku puska
adsadsadsadas adsadsadsadas
Mahdollisesti Marionetti IRL 2 Mahdollisesti Marionetti IRL 2
Kissagifejä Kissagifejä
:3 :3
Kuvaotokset #14 Kuvaotokset #14
Ilmeeni kun nainen Ilmeeni kun nainen
 752 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 23.08.2024 14:07:06
[ + 3 - | ]
👑 Katsotuin 23.08.2024.

Kainuun kovis

[72732] [1000007576.jpg] [0.09 MB] [1080x1080] [] []
1000007576.jpg

raakku

 · 

metsäkone

 · 

suomussalmi

23.08.2024 16:20:24
#643187 [+1] Piilota Suosittele

Mitäs siellä oli tapahtunu? joku kaveri ajellu tietämättömänä joen yli? vai onko tästä joku "ykävideo" jossa se ottaa yhteen suojelioidenkanssa?

23.08.2024 17:28:49
#643211 [+2] Piilota Suosittele

>>643187 Konekuski ajellu työmaalla mistään tietämättömänä joen yli ees taas, joku luonto-sonja hoksasi ja ties että suoleltujoki mainitsi asiasta kuskille kuskia ei kiinnostanu sonjan jutut ku ei näyttäny tissejä.. normi päivä.. mutta tällä kertaa joku maksaa :)

23.08.2024 17:48:35
#643229 [+1] Piilota Suosittele

tutkitaan törkeänä luonnonsuojelurikoksena josta on kai sitten tiedossa linnaa jos nyt sopiva syyllinen ensin löydetään

23.08.2024 17:52:23
#643231 [+-] Piilota Suosittele

onkohan tommonen raakku tyytyväinen elämäänsä
sen jännimmät vaiheet tapahtuu ihan alussa ja siihen liittyy cruisailu tarkoitukseen sopivan kalan kiduksissa
seuraavat parisataa vuotta onkin sitten lähinnä veden sihvilöintiä

23.08.2024 18:24:19
#643235 [+-] Piilota Suosittele

jännä että ku net siirtelee/suojelee noita raakkuja ja tekee jotain oikeaa duunia, niin kuvissa näkyy vain valkoisia setämiehiä.. missä ne suojelu-sonjat on? tai oli siellä joku eläköityvä pirkko liisa selittämässä mitä kuollu raakku näyttää.

24.08.2024 08:33:04
#643373 [+1] Piilota Suosittele

>>643211
No tietenkin jos unohdetaan se, että firman/lain mukaan siitä ei ois saanu körötellä ees taas puuntappovälineillä. "Vitut haittaa jos ajaa ojan yli" tulee kyllä olemaan aika saatanan kallis kikkailu. Sitten se konetta ajeleva hinttapuli vinkuu seuraavat 20 vuotta että yhteiskunta kusi sitä silmään ihan vaan vittuillessaan. Ois kyllä aika legendaarista jos yhtenä korvauksen osana sen pallien yli ajettais raskaalla kalustolla ja sanottais, että voi vitun voi.

t. Kapitalisti-sika

24.08.2024 09:19:02
#643380 [+-] Piilota Suosittele

Viherterroristit vois keksiä parempaakin tekemistä. Onneks 3:lle palstalle neljästä ei pääse kuin traktorilla, kävellen ja isommalla 4x4:lla tai motolla.

Talvella sinne ei pääse ellei lanaa lunta helvettiin, mutta traktori on 1km päässä tiestä niin pitää nää perkeleen skuuttivassarit samalla poissa.

24.08.2024 12:02:53
#643405 [+-] Piilota Suosittele

>>643383
Miten väänsit tuosta että olisi ok kun kerran saivat yhden hydrauliikkaputken poikki jonka vaihtamiseen meni se päivä, muita eivät saaneet vaikka näköjään yrittivät. Tuetko sellaista toimintaa?

25.08.2024 10:23:00
#643534 [+-] Piilota Suosittele

>>643187
Aina on ajettu ja ajettiin nytki. Tällä kertaa vaan jäätiin kiinni itse teossa. Ei 20 miljoonan liikevaihtoa ja 2 miljoonan tulosta tehdä sillä, et kierretään mutka sillan kautta ja maksetaan metsäliitolle tien käytöstä.

25.08.2024 15:39:34
#643558 [+1] Piilota Suosittele

>>643229
Mielenkiinnolla odotan, et löytyykö tuomittavaa syyllistä. Tuostahan pitäis tulla linnaa ihan minimissäki. Ja Storan puolelta vois joku kans joutua pölkylle.

[ 16 viestiä | ]