Trump Trump
Fingerpori Fingerpori
Jyystötuubin paluu Jyystötuubin paluu
Varjoballadi neitoselle Varjoballadi neitoselle
Suvakin älyllinen summaus Suvakin älyllinen summaus
Vuoden 2020 biisi Vuoden 2020 biisi
Mitä muna sanoo? Mitä muna sanoo?
bane bane
Here they come Here they come
Kuoli saatana Kuoli saatana
Emma watson pussy Emma watson pussy
Död Död
näytän teille taikatempun näytän teille taikatempun
hullu hullu
Elämää ennen koronaa Elämää ennen koronaa
Koronakaranteenin vastustajat osoittivat mieltään Koronakaranteenin vastustajat osoittivat mieltään
Mad Mask Mad Mask
Kissan munat Kissan munat
Bilemuna Bilemuna
Jos sul lysti on nii koiran persettä lyö Jos sul lysti on nii koiran persettä lyö
Ruotsi on suvaitsevaisempi kuin Kiina Ruotsi on suvaitsevaisempi kuin Kiina
Conan karanteenissa 2 Conan karanteenissa 2
Nistin etäopiskelut Nistin etäopiskelut
Olivia Taylor Dudley Olivia Taylor Dudley
 720 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.51 MB, 1 tiedosto, 23.07.2024 09:10:03
[ + 3 - | ]

Trollface

[72037] [tiedosto.jpg] [0.51 MB] [843x1296] [] []
tiedosto.jpg

trollface

(28)

meemi

(105)

kasari

(7)

80-luku

23.07.2024 23:41:38 | 23:43:32
#636662 [+-] Piilota Suosittele

>>636623
Sanoo ysärin pentu, perkele >:3

Kasarilla oli kaikki hyvin. Kakarat käytti kenkälankkia hiusvahana, sai pukeutua ihanan gbtlgölksdf-vaatteisiin ja muutenki elämä näytti positiiviselta. Miehet oli miehiä ja homot oli homoja eikä mitään helevetin hinttejä. Naiset näytti naisilta vaikkakin hiukset oli rumia ku perkeleillä, mutta naamaa kattomalla seleves että onko se mies vai nainen ku ei takaapäin osannu sanoa. Ryssänmaa oli luhistumassa ja lopullisen ydinsodan uhka väistymässä. Teknologia otti suuria harppauksia ja iltasin mustat enkelit ryömi viemäreistään laulamaan meidät uneen kunnon tukkahevin tahtiin. Telekussa ohjelmat ei näyttäneet liian todellisilta ja kaikki vaan ylipäätään piti hauskaa.

24.07.2024 22:08:26
#636848 [+-] Piilota Suosittele

>>636736
Niin mutta homot oli semmosia Tom of Finlandeja eikä mitään puppeleita. Ne puppelin näköset oli kauheita panomiehiä. Sitäpaitti ei mulla oo motskaria ollu koskaan.

[ 5 viestiä | ]