purrhea pörinä purrhea pörinä
Hapsi muistelee Nakua Hapsi muistelee Nakua
nyt se lippu vittuun nyt se lippu vittuun
Väkivaltaisia otuksia Väkivaltaisia otuksia
hellästi hierova vesisuihku hellästi hierova vesisuihku
jekutti itseänsä jekutti itseänsä
Muroja Muroja
Vanhan kovalevyn syövereistä löytynyttä osa 2 Vanhan kovalevyn syövereistä löytynyttä osa 2
Persujen unelma paremmasta Suomesta Persujen unelma paremmasta Suomesta
muista juoda muista juoda
Vanhan kovalevyn syövereistä löytynyttä osa 1 Vanhan kovalevyn syövereistä löytynyttä osa 1
Ihana pupu Ihana pupu
viimeinen erhe viimeinen erhe
Transformers pääsiäismuna Transformers pääsiäismuna
Persujen unelma paremmasta Suomesta Persujen unelma paremmasta Suomesta
One night in Bangkok One night in Bangkok
Hy00man p0rn Hy00man p0rn
Peperoon pitsu Peperoon pitsu
Insinöörin puuhat Insinöörin puuhat
Rapunaama ja Psyyke vankilassa Rapunaama ja Psyyke vankilassa
Ihmisshakkia Palatsiaukiolla sata vuotta sitten Ihmisshakkia Palatsiaukiolla sata vuotta sitten
Mikä on Granit? Mikä on Granit?
mailman pienin viulu mailman pienin viulu
Homo Homo
 807 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 06.07.2024 13:15:26
[ + 1 | ]

Selänne

[71651] [Selanne.jpg] [0.08 MB] [1019x1274] [] []
Selanne.jpg

selänne

 · 

persu

(150)  · 

karen

(29)
06.07.2024 13:49:28
#632601 [+4] Piilota Suosittele

Eli pitää tietää turussa syntynyt ja köpiksessä asuva Räsäsen vihaaja jotta ymmärtää että teksti on paskaa vihapuhetta.

06.07.2024 15:31:44 | 15:33:16
#632609 [+3] Piilota Suosittele

Muistelen, että TV-Alf pelkäsi kissoja. Näköjään yliopisto-Alf pelkää myös totuutta ja skibidi-böbidi-unelmahömpästä poikkeavia selännemäisiä mielipiteitä, jotka viime vuosina ovat peilanneet tavallisten suomalaisten mielipiteitä (tuoreimpana Sirpan mielipiteet Elokapinasta).

Rehnihän on tunnettu "oikeiden ja hyvien mielipiteiden" esittäjä, vihapuheen vastustaja - ja kaveri, joka on kirjoittanut, että Päivi Räsänen tulisi lähettää hevon helvettiin. Vastustaa vihapuhetta paremmiston tapaan silloin, kun se sotii omaa mielidettä vastaan, mutta "väärinajattelevia" kohtaan tietenkin saa esittää vihapuhetta ja millaista kielenkäyttöä vain.

Ja vaikka Rehn on sinänsä ollut työteliäs kaveri ja mukamas suuri ajattelija, pitää muistaa että kaverin työura on rakentunut yliopistoissa pyörimiseen sen sijaan, että olisi saanut kannuksensa yksityisiä yrityksiä boostaamalla/nostamalla.

[ 8 viestiä | ]