Missä Ruotsi? Missä Ruotsi?
Anteron pyynnöstä Anteron pyynnöstä
Heresy Heresy
Kokkeli toimii Kokkeli toimii
A.C.A.B. A.C.A.B.
Äitin oma vauveli :3 Äitin oma vauveli :3
Kun sun mutsi tekee spagettii Kun sun mutsi tekee spagettii
Venäläinen missikisa Venäläinen missikisa
Mestari Mestari
Šakkia mongolin kanssa Šakkia mongolin kanssa
Jep...jep..jep Jep...jep..jep
Se on nyt sillä lailla tai ei millään lailla Se on nyt sillä lailla tai ei millään lailla
suosittu burka suosittu burka
tissit tissit
Puuropartalapsi Puuropartalapsi
Tämän takia. Tämän takia.
chad donald vs virgin goofy chad donald vs virgin goofy
paskahattu paskahattu
Jonkinlainen mielisairaus tuokin Jonkinlainen mielisairaus tuokin
Pelle etsimässä pimppaa Pelle etsimässä pimppaa
pedosdore :D pedosdore :D
Kiinni jäit Kiinni jäit
RASMUS RASMUS
omenapuu-2 4/8 omenapuu-2 4/8
 679 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.04 MB, 1 tiedosto, 20.06.2024 08:45:09
[ + 0 | ]

Juhannus alko(i)

[71321] [tiedosto.jpg] [1.04 MB] [1824x2520] [] []
tiedosto.jpg

denssii

viinaa

(10)

juhannus

(36)
21.06.2024 11:04:03 | 11:04:32
#628977 [+-] Piilota Suosittele

>>628976
eiks toi ole pussinuuskaa? tai nikotiinipusseja, sama asia? Niitä merkkejä on ruotsissa ihan vitusti ettei millään voi tietää kaikkia. Sekä ihan samannäkösiä?

23.06.2024 22:03:22
#629817 [+-] Piilota Suosittele

>>628977
Pussinuuska ja nikotiinipussit ei oo sama asia :D Eikä oo saman näkösiä ku yleensä pussinuuska o valkonen pussi ja nuuska nyt on nuuska värinen eli paskan ruskee. Nikotiinipussit voi toki olla periaatteessa minkä värisiä vaan mutta niissä ei oo tupakkaa.

23.06.2024 22:09:20 | 22:10:04
#629820 [+-] Piilota Suosittele

>>629817
Siis, mä tarkotin että nuuskakiekot on ihan samannäkösiä. Helposti menee sekasin kumpaa toi on, kun ei tiedä brändejä. Näkyy vain kiekot, ei pusseja

24.06.2024 12:42:56
#629876 [+-] Piilota Suosittele

>>629820
Nojuu, tossa siberiassa näkyy pussit kyl, yhes lukee "nicotine pouches" ja toises "tobacco free". Mutta joo on ne kyllä käytännössä samannäkösiä kiekkoja.

24.06.2024 13:53:50
#629885 [+-] Piilota Suosittele

>>629880
No ei varmasti hyvää tee, mutta ei se juurikaan pahaa tee, eli nuuskaan verrattuna lääkettä. Nikotiini toki on myrkkyä, mutta jooh juuh.

[ 15 viestiä | ]