snibeti snap :p snibeti snap :p
A type of person A type of person
kyllä,ei,kyllä,ehkä,kyllä,ei,ehkä? kyllä,ei,kyllä,ehkä,kyllä,ei,ehkä?
mitä väärää näet tässä? mitä väärää näet tässä?
Miksi sinun pitäisi aloittaa maanviljely Miksi sinun pitäisi aloittaa maanviljely
Ei kinosta Ei kinosta
Furryt Furryt
Juhannuksena on kippee Juhannuksena on kippee
naisen palkka naisen palkka
Nyt syömään! Nyt syömään!
kirahvi kirahvi
Siemen syöksy Siemen syöksy
ES on elämä ES on elämä
ULLATUS! ULLATUS!
Huuuuoomenta... :3 Huuuuoomenta... :3
Sulla oli yksi jobi... Sulla oli yksi jobi...
Mega drive Mega drive
mitä kuivauspusseissa on sisällä mitä kuivauspusseissa on sisällä
meat spin meat spin
ei rasismille! ei rasismille!
Kaikki hintit nyt on haastetta Kaikki hintit nyt on haastetta
Fingerpori Fingerpori
Charnel Winds - Desert Nosism Charnel Winds - Desert Nosism
Hyvä perse Hyvä perse
 671 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.44 MB, 1 tiedosto, 18.06.2024 14:37:53
[ + 1 | ]

Hipit

[71260] [c26ef35611f30e34.mp4] [1.44 MB] [400x400] [49.92s] [] []

safe

(5)  · 

hipit

(11)  · 

sinko

(15)
18.06.2024 15:25:33
#628138 [+2] Piilota Suosittele

Itse suosin metallirunkoisia, mutta onhan taskukokoinen glocki
nyt pirun paljon parempi vaihtoehto, kuin joku hakanen
rintapielessä.
Kessin saisi kyllä viellä suhteellisen tavalliseen reppuun.

18.06.2024 17:15:01 | 17:17:08
#628156 [+5] Piilota Suosittele

onko siis niin että jos haluaisin houkutella uhrini paikkaan jossa kukaan ei kuule heidän huutoaan niin tarvitsisin vain hakaneulan syötiksi
juujuu olen turvallinen näethän hakaneulan
tuliko tämä ajateltua ihan loppuun asti

18.06.2024 18:57:58
#628192 [+-] Piilota Suosittele

>>628156 No kun ottaa huomioon sen seis merkin, mitä jopa
yle mainosti hetken epämiellyttävien kontaktien estoon, niin mitäpä
veikkaat, että osaako tuo porukka ajatella niinkään
pitkälle ?

18.06.2024 21:57:48
#628244 [+-] Piilota Suosittele

Siis miten olen turvassa kanssasi kun sulla on vitun hakaneula rinnassa?

Tarkottaako se että vedät tauluun kaikkia jotka yrittää tunkea liiveihin jos olen seurassasi, vai että olet harmiton munaton paska?

20.06.2024 01:05:15
#628621 [+-] Piilota Suosittele

>>628244
olen tuosta ymmärtävinäni hakaneulan sanoman olevan että olen harmiton
toisin sanoen minulta sinulla ei ole mitään pelättävää
mutta sitten kun se viharikos uhkaa niin olemme turvattomia yhdessä

[ 7 viestiä | ]