lol :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD lol :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
gambina gambina
Kehittynyt rosvo neekeri Kehittynyt rosvo neekeri
Missä on Burn Loot Murder nyt? Missä on Burn Loot Murder nyt?
sensei senseless sensei senseless
WC paperi WC paperi
riivattu riivattu
Hähhää! Hähhää!
Videokokoelma Videokokoelma
Seksikäs nainen Seksikäs nainen
testattu sotilas testattu sotilas
Love is love Love is love
Yiff yiff Yiff yiff
UKK UKK
Vihvas. kuvia. Vihvas. kuvia.
lol :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD lol :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Rocky Rocky
Banana Banana
ÄÄÄÄäääääh ÄÄÄÄäääääh
Siskon sormetus Siskon sormetus
pakasti huoransa pakasti huoransa
Esinahan leikkelijät Esinahan leikkelijät
Fortnite Fortnite
Hutisaloa sormetuttaa Hutisaloa sormetuttaa
 287 näyttökertaa, 26 viestiä, 4.42 MB, 1 tiedosto, 17.06.2024 18:29:46
[ + 0 | ]

Ryssien AT hyppymiina


miina

(7)  · 

mine

 · 

ptkm

 · 

antitank

 · 

sota

(129)  · 

ukraina

(132)  · 

venäjä

(423)
17.06.2024 19:22:37 | 19:23:07
#627914 [+-] Piilota Suosittele

>>627901
Se sanoo should be ignored. Toisin sanoen, tolla tappaa siviilejä ihan niinku millä tahansa muulla aseella. Muutenkin jos se vertaa kohteita siihen ennalta ohjelmoituun dataan, sä voit teoriassa virittää sen niin herkäks että se targettaa vaikka polkupyörää. Se on siis ihan siitä kiinni, minkälaiset asetukset sille on annettu.

17.06.2024 20:51:49 | 20:52:41
#627951 [+-] Piilota Suosittele

>>627939
Korruptio on vähentynyt, suurin osa siitä tapahtu just ennen sotaa kun ei tajuttu sodan syttyvän. Toki sitä tapahtuu edelleen, eikä mikään lupaa että ryssät sais noita merkittäviä määriä taistelukentälle asti. Tai ainakaan niin merkittävää määrää että tuo sodankulkua muuttaisi.

Ja hyppymiina ei siis ole uusi keksintö, tollasia ollut ennenkin olemassa ja nyt ryssät on saanut tehtyä tehokkaan mallin.

17.06.2024 21:23:52
#627961 [+-] Piilota Suosittele

Yhtä uskottava ku tää sotilaspukuprojekti, joka jenkellä oli vähän realistisempi nimellä Land Warrior System tms OIWC mukana joka lopetettiin 2005.

17.06.2024 22:06:06
#627999 [+1] Piilota Suosittele

>>627914 No kun ottaa huomioon tuon ryssien yleisen ongelman/asenteen,
että siviilikohteisiin osutaan suuremmalla todennäköisyydellä, kuin sotilaskohteisiin,
niin en yllättyisi ollenkaan, jos tuollainen ei ensin reagoisi ohi huristelevaan
vaunuun, mutta ohi menevä uatsi saa näkemään punaista.

18.06.2024 09:09:02 | 09:12:49
#628103 [+-] Piilota Suosittele

>>627999
Miten se on ongelma kun ryssät tarkoituksella roiskii ohjuksia siviilejä sekä siviili-infraa kohti? Ei ne mitenkään vahingossa ammu siviilejä, vaan ihan tarkoituksella? Ukrainassa on nähty ettei ryssät piittaa hevon vittua Geneven tai muistakaan sopimuksista, joten tappaako tuo siviilejä riippuu ihan täysin siitä kuinka herkälle se on viritetty.

E:
Myös kotimaiset miinat kykenee tohon sun esimerkkiin. Tiettyihin miinoihin voi asentaa yliajoja, eli sen yli voi ajaa kerran, tai kaksi tai kolme riippuu asetuksesta Sen jälkeen se räjähtää mistä tahansa mikä painollaan sen virittä. Ei siinä ole mitään "sotilaskohde only" asetusta.

18.06.2024 15:05:02 | 15:09:02
#628135 [+-] Piilota Suosittele

>>628103 Pointti tässä olikin se, että jos noita oikeasti tulee
kentälle komponettien saatavuusongelmista huolimatta, niin
kyllä sen arvaa, että Igor kääntää potikan varuksi äärilaitaan,
että reagoi edes johonkin, koska eivät oikeasti anna vittuakaan
osuko sotilaskohteeseen vai ostoskeskukseen.

Sitten kyllä tulee älyä, kun niiden joukkoja muusataan länsitekniikalla.
Oli melkoinen paskamyrsky rypäleammuksista, joita käytettiin ryssiä
vastaan tuben puolella video. Äkkiä kyllä huomasi, kuka käyttäjä
saa korvauksia ruplissa.

Suomalainen ns. älymiina ei ole uusi juttu.
Siitä dronessa olevasta viuhkapanoksesta ei vain ole nyt ihan hetkeen
kuultu mitään.

18.06.2024 16:27:20 | 16:31:47
#628143 [+-] Piilota Suosittele

>>628135
Komponentteja on kierretty bulvaaneilla ja kiinalaisilla kopioilla tähänkin saakka. Ongelmia on, mutta niitä saadaan kyllä. Tuo Miina ei tarvitse kuitenkaan kovin montaa komponenttia toimiakseen. Hävittäjät sekä ohjusten massatuotanto tarvitsee. Toisekseen tuon tyypin miinoja ei tietenkään käytetä etulinjassa, mutta valloitetuilla alueilla kyllä. Siinä mielessä lähellä etulinjaa joo, mutta "lähellä" voi tarkoittaa vaikkapa 200km.

Kuka tahansa Igor muuten noita ei pääse käyttämään, koska toveri eversti tietää kuinka paljon vankeja löytyy sotilaista. Noi miinat ei ole kaikille jaettavaa tavaraa, vaikka ryssät kärsiikin koulutetusta väestä niin pioneeria silti löytyy. Wagnereitakin edelleen löytyy, vaikka ovatkin nyt hajautettuna eri porukoihin. Eikä Wagner ole ainoa merc porukka, muitakin ryssiltä löytyy, toki pienemmässä määrin mutta kuitenkin.

Eikä niitä miinoja huvikseen viritellä herkäksi. Mikäli sä oikeasti tarvitset panssaritorjuntaa eikä sitä ole, niin edes Igor ei ole niin tyhmä että laittaa sen jo peurasta laukeamaan. (tämä siis vertauskuvallisesti ennen kuin peurasta joku alkaa pätemään)

e:
Mitä muuten tarkoitat että käyttäjä saa korvausta ruplissa? Tuo meni ohi, siis video uppaaja, ohjuksen ampuja vai ketä käyttäjä?

Ja ei, Suomalainen älymiina ei ole uusi juttu. Sitähän koitin kertoa, ettei tämä miina uusi keksintö ole? Tuokin on kopio Saksan mallista

18.06.2024 18:51:05
#628191 [+-] Piilota Suosittele

>>628143 Tuo käyttäjä saa korvauksen ruplissa tarkoitti sitä, että
aika avoimesti puolustaa kaikkea mitä venäjä on tehnyt, eikä
näe mitään ongelmaa muutaman sairaalan ja päiväkodin tasottamisella.

Mutta kun ukraina käytti rypäleammuksia sotilaskohdetta vastaan, niin
vedottiin vaikka mihin pykälään miten se on kiellettyä.

18.06.2024 19:03:48 | 19:06:16
#628193 [+-] Piilota Suosittele

>>628191
Se saa ihan normaalin palkan, tuo on pelkästään Kremlin (ohje)sääntöjen noudattamista. Mitään lisäbonusta ei tule, vaan Kremlin trollitehdas on juurukin tota varten. Samanlailla joku @repostnik selittää hurmiossa kuinka venäjästä tulee vapaa maa! Kreml sanelee ja repostnikit suoltaa just mitä milloinkin halutaan.

[HUOM! Koska ryssät on niin vitun vapaalta medialta varjeltu maa, ei ole mahdotonta että monet jopa uskoo Kremlin paskan. Varsinkin vanhempi kansa, varsinkin köyhä ja tietämätön kansa. Aivopesua on ryssissä jo äidinmaidossa, sekä in soviet russia radio listens you. Sekään ei ole mahdotonta, että joku nyt sattui uskomaan Radio Sputnikin uutisia]

Muutenkin on aivan turha edes yrittää keskustella noiden kanssa. Kun Ukraina aloitti rypälepommien käytön, Putin ilmoitti julkisesti että "Koska länsi käyttää rypälepommeja, nin mekin nyt aloitamme niiden käytön". Kaikki tietää että ryssät käytti niitä jo. Tossa on sumutus se, että saadaan ihmiset tappelemaan keskenään koska Putin tietää ettei toi sanasota lopu. Jos molemmat käyttää rypälepommeja, on turhaa missä tahansa kansanvälisessä tuomioistuimessa siitä itkeä. Siksi, Putin heittää bensaa liekkeihin, jotta huomio keskittyy turhaan. Niinkuin, kuka oikeasti tuomitsee ketään rypälepommien käytöstä Ukrainassa? Kuka? Miten? Miten se toteutetaan? Mitä vitun väliä sillä on? Mitä oltaan saatu aikaiseksi? Ei mitään?

Aivan, mitä vitun väliä? Sun pitää muistaa, että vaikka Putin on täys kusipää niin tyhmä se ei ole. Kaikki tekee virheitä, mutta Putin osaa myös tehdä ansoja. Parhaat ansat on niitä, joihin ei tiedä astuneensa. Putin on vakooja, KGB:n kouluttama, vaikkei mikään luokan paras ollutkaan niin agentti silti.

18.06.2024 19:42:04
#628202 [+-] Piilota Suosittele

Jos netissä tavan trollin kanssa väittely on typerää touhua, niin
Kremlin örkin kanssa se vasta ajanhaaskausta onkin.
Se saa siitä palkan, että laukoo paskaa jota kenenkään tälläpuolella
itärajaa ei pitäisi noteerata millään tavalla.

Ikävintä vain tänään on se, että se missä Nato ei voi tallentaa
suomea oli hyvin selvä naapurin paskasti toteutettu kamppanja
niin on noita oikeitakin mielistelijöitä jokaisessa länsimaassa.

Toisaalta ovat sen tien valinneet vapaasta tahdostaan,
niin en näe tarvetta muuttaa kohtelua yhtään sen nätimmäksi.

18.06.2024 20:20:34 | 20:25:04
#628206 [+-] Piilota Suosittele

>>628202
Me nauretaan nyt ettei NATO voi tallentaa suomea, mutta mä olen hyvin huolissani siitä pitkällä tähtäimellä.

Miksi?
Jos mä nauran sulle kun opettelet jousiammuntaa, etkä osu edes ladon oveen niin nauran vielä paskasemmin


...kunnes sä olet niin hyvä että ammut mua päähän. Suomenkieli on haastava, googleslate voi toimia muihin kieliin paremmin. Suomalaiset nauraa, mutta ajatteleppa kun ryssät saa kohdistettua sitä kieleen ja väestöön jossa Google translator toimii? Suomen kieli on vaikea, mutta moni muu altistuu tälle paremmin

Mitä ryssä tekee? Oppii, opettelee, sekä pyrkii paremmaksi. Mä en naura sille, ettei NATO pelasta suomea. Mä katson pidemmälle, eikä Kremlin propaganda jää nettihuuteluun. Ehei, ei todellakaan.

e:
Toisaalta ovat sen tien valinneet vapaasta tahdostaan

Ehei, kaikki eivät ole. Monet ryssät menettää henkensä sen vuoksi, että ovat syntyneet väärään valtioon eikä olla rikasta sukua jonka ei tarvi mennä sotaan. On pakko, niitä mä säälin.

Mutta ne repostnikit joilla on mahdollisuus, sekä tietoisesti asettuu kaikkea hyvää vastaan niin niitä ei tekis pahaa taistella vastaan. Ne teki valinnan, se Kaukasian Boris ei välttämättä voi. Kun miliisi hakee ni on pakko. Vaikka käsi puuttuisi, vaikka sulla on vammanen lapsi, vaikka olisit vammanen. Mitä valintoja sillä on? Ei mitään.

18.06.2024 20:34:10 | 20:34:46
#628208 [+-] Piilota Suosittele

>>628206 Igorilla ja Boriksella valintoja on vähänsorttisesti.
Etenkin jos kotipaikka on riittävän kaukana Moskovasta.

Kuten surullisen kuuluisa keissi, missä sankarit ajelivat
Chernobylin lähistöllä ja päättivät leiriytyä punaiseen
metsään. Ei piruparoilla ollut mitään tietoa siitä, että
miksi se oli helevetin huono idea.

Eli valitettavasti tuo propaganda ja ihmisten säkittäminen
toimii, jos 2020 vuonna parikymppinen jätkä ei tiedä
tuosta ydinonnettomuudesta.

18.06.2024 20:41:17 | 20:42:22
#628210 [+-] Piilota Suosittele

>>628208
No nyt huomaat miksi se toimii, sekä miksi säälin niitä joilla valintoja ei ole. Moskovan lapset on rikkaiden kakaroita, ne menee miliisiin, FSB:hen tai muihin "poliisi" hommiin. Tällöin heillä ei ole velvoitetta, koska heillä on jo sijoituspaikka kun värväysupseerit tulee tunkemaan värväyslappuja naamaan. Se on tällänen aktiivimalli ryssillä.

Chernobylin sotilailla mä just tarkotan, odotas sun sanomas:
Ikävintä vain tänään on se, että se missä Nato ei voi tallentaa suomea oli hyvin selvä naapurin paskasti toteutettu kamppanja niin on noita oikeitakin mielistelijöitä jokaisessa länsimaassa.


Toisaalta ovat sen tien valinneet vapaasta tahdostaan, niin en näe tarvetta muuttaa kohtelua yhtään sen nätimmäksi.


Huomaatko nyt, että eivät ole "sitä tietä valinneet" koska sitä tietoa ei ollut? Kuka vittu olisi sinne Chenobyliin (ja varsinkin red forestiin) mennyt, jos olisi historian tunnilla ollut edes kerrran länsimaissa? Ei vittu missään venäjällä tällästä opeteta, Chernobylin onnettomuudesta ties vain ne joilla oli rahaa mennä oikeasti yliopistoon, tai niillä jotka asui kyseisen trajan lähellä.

Mä en siis puolustele ryssiä, sanomani on että; "Sääliks käy"

18.06.2024 21:36:20
#628227 [+-] Piilota Suosittele

>>628210 olis varmaan pitäny heti vetää se raja, että itärajan tuollapuolella
jos et ole eliittiin kuuluvaa, niin voidaan kohdella ihan miten vain.
Rajan tälläpuolella oleva mielistelijällä pitäis olla pääsy kaikkeen
tarvittavaan tietoon tehdä tietoinen valinta, joten ei sympatiaa niille.

Toinen on aivopesty uskomaan ihan kaikki mitä paikallisesta radiosta/
teeveestä tulee. Toinen on jotenkin mystisesti harhautunut ihannekuvista,
eikä näe sitä oikeaa tilannetta vaikka eteen tuodaan harva se päivä...

Molemmat tuottavat ongelmia tälläpuolella rajaa, joten säälillä
ei valitettavasti hirveästi saavuteta.

18.06.2024 21:43:31 | 21:45:00
#628234 [+-] Piilota Suosittele

>>628227
Sä et vieläkään ymmärrä?
Mä säälin niitä, jotka lähtetetään kuolemaan ihan vain koska syntyivät väärään valtioon? Mä säälin niitä, joilla ei ole valinnanvaraa eikä mitään mahdollisuutta kieltäytyä vaikka olisivat vammaisia

Minä en sääli Wagnereita jotka sinne lähti

Minä en sääli vapaaehtoisia jotka sinne menee

Minä en sääli repostnikkeja tällä puolen rajaa

Minä en sääli vittuakaan niitä joilla oli valinta


Tää mun ideologia perustuu myös Irakiin, Afghanistaniin moniin muihin paskavaltioihin joita yks vitun diktaattori johtaa. Ymmärrätkö nyt? Ne joilla oli valinta, joilla oli mahdollisuus tulla tälle puolen rajaa sekä mahdollisuus kääntyä sitä paskaa vastaan... Jotka eivät sitä tehneet ei, en sääli. Tippaakaan. Ne jotka Suomessa toimivat, ne ovat tehneet valinnan. Ymmärrätkö?

18.06.2024 22:10:45
#628254 [+-] Piilota Suosittele

>>628234 Perus tallaaja tuolla hyväksyy sen meiningin, ilman että
saa isompia aikaiseksi sen muuttamiseksi. Sama paska ollut käytössä
ainakin 200 vuotta. Vallankumouksetkaan eivät ole tehneet yhtään
mitään.

Hiekkamaissa kaikissa on järestään jokin diktatuurin muoto
käytössä ja ohjaus tapahtuu uskonnon kautta.
Niillä ihmisillä jotka tännekkin ovat tulleet on tiettävästi valinta
olla tekemättä kaikkea sitä paskaa mitä siinäkin kirjassa lukee, mutta
tuntuu olevan senverran äidinmaidossa jo istutettu, että vaikeaa on.

Kaikissa näissä maissa on melko hyvin rakennettu koneisto pitämään
se tilanne siinä missä se on nyt. Muutos ei ole eliitille mieluinen,
joten sitä ei saa tapahtua.

Samoissa tapauksissa on pitkä historia, että toisinajattelijat on
joko teilattu siihen tai sivistyneemmin viety jonnekkin laitokselle,
mistä pääsee joko pitkälle liikuntalomalle, tai jätteen keräykseen.

Muutosta ei voi vaatia ilman ilmeistä riskiä hengen tai terveyden
lähtöön. Eli hyväksyykö meiningin vai ei niin sillä ei loppupelissä ole hirveästi
väliä, kunhan et tee mitään väärää liikettä.

Mutta joka tapauksessa vapaa tahto tai ei, niin molempia
käytetään aseena länsimaita vastaan, eikä se tästä taida muuttua.

Eli tarviiko se vastapuoli sääliä siitä, että se ei riskeeraa
ensin omaa terveyttään kääntymällä johtoaan vastaan onkin
mielenkiintoinen kysymys.

18.06.2024 22:18:44 | 22:35:14
#628258 [+-] Piilota Suosittele

>>628254
Eli tarviiko se vastapuoli sääliä


Siis sä et vieläkään tajua?
Wagnereita jotka sinne lähti

vapaaehtoisia jotka sinne menee

repostnikkeja tällä puolen rajaa


Ne joilla ei ole vaihtoehtoa jotka sinne pakotetaan


Mieti hetki, mitkä noista on sulle pahimmat uhat? Mieti hetki, laitatko sä samalle viivalle Putinin sekä 19v pojan joka pakotetaan rintamalle vastoin hänen tahtoaan ja hakataan vielä paskaksi kun kehtasi valittaa ja yritti päästä takasin kotiin?

Mutta joo, jos sulle on kaikki samaa paskaa ni mikäs siinä. Samanlailla propaganda puree suhun, mikäli et näe ihmisissä mitään eroa.

Aleksei Navalnyi, kuten itse sanoit että se kuoli kun teki työtään, oli oppositiossa ja teki juuri sitä mitä sen pitikin. Jos Aleksei Navalnyi on sulle aivan samaa paskaa kuin Putin, ei tätä keskustelua ole järkeä jatkaa.

18.06.2024 22:44:43
#628264 [+-] Piilota Suosittele

>>628258 Tuotanoin...
Mistä tässä nyt oikein edes vängätään ?
Missään kohtaan ei väitetty, että tilanne ei ole helevetin
paska sellaiselle jolla ei ole eliitin suojelua.

Tiettävästi ne oli ukrainan suunnasta, joita tänne työnnettiin
talvisodan aikoihin. Kiinnostiko neuvostoliiton johtoa vittuakaan,
että halusivatko tänne tulla vai ei ?
Olivatko ne silti täällä toteuttamassa neuvostoliiton eliitin
tahtoa ? Annettiinko niille sääliä tai saatiinko sitä itsekkään
sen paremmin ?

Pitänee ymmärtää, että juuri tällä hetkellä siellä ei ole rajalla,
kuin aseistamatonta porukkaa, joita työnnetään tänne
lähinnä aiheuttamaan hämminkiä.

Jos siellä on kaveri kalasnikovin kanssa ja käsky tulla
tänne, niin se ei siitä säälimällä heitä ympäri ja ammu
omaa komentajaansa...

Navalnyi teki hienoa työtä, mutta helevetin vähän sillä
oli mitään merkitystä kun vietti viimeiset vuoden ilmastoidussa
lintuhäkissä.

Ei tästä tarvi vetää ihan niin älytöntä yhteenvetoa, että
random sivukylän jantteri on samalla viivalla Putlerin kanssa.

Oletan että ymmärrät varsin hyvin mikä ero näillä on.
Mutta se karu todellisuus ei silti muutu miksikään.

18.06.2024 23:12:58 | 23:19:36
#628275 [+-] Piilota Suosittele

>>628264
Me vängätään siitä, ettei sä samaan aikaan jankkaat ettei mitään sääliä kenellekkään ryssälle pitäisi antaa, mutta just nyt tässä viestissä kehuit kuinka Navalnyi teki heinoa työtä. Ei, sun mukaan ei tehnyt, mitään sääliä ei tule sun mukaan viholliselle antaa eli nyt hyökkäsit just itseäsi vastaan?

Siis kenen puolella sä olet jos et edes itsesi?

Mä just yritin selittää, kuinka sääliks käy niitä jotka syntyi väärään valtioon. Navalnyi syntyi väärään valtioon, sun mukaan sitä ei pidä sääliä mutta mutta niin, mites tää menikään?

Joten ymmärrätkö jo vihdoin, että kaikkia ryssiä mä en sääli, vaan niillä jolla ei ollut mahdollisuutta jotka lähettiin kuolemaan? Mä en sääli torakoita jotka raiskaa ja ryöstää. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää, että myös Saddam Hussein pakotti porukkaa sotaan jotka nyt vittu sattusyntymään väärään valtioon väärän diktaattorin aikaaan? Äläkä alota uskonnosta, Putin käyttää useampaa uskontoa tossa sodassaan. Niin islamistejakin sieltä löytyy, katolilaisia, kaikkia.

Ryssäpaska z-fanin, sekä sotaan pakotetun vammaisen ero mikä se on? Jos sulle sellaista ei ole, ok, selvä. Jos ei ole sulle millään mitään eroa niin ok. En odota että ymmärrät mikä ero näillä on.. vaikka se olisikin karu.

Z-ryssä joka raiskaa ja ryöstää

Putin

Wagner sotilas

Navalnyi

Vammainen joka lähetetään sotaan kuolemaan


Sulle näillä ei ole eroa, sorry mut mulle on. Ollaan eri mieltä, siitä voidaan olla samaa mieltä. Sinä et tunne ketään näistä kohtaan sääliä, ok se on sun valinta.

Sinun sanomaasi:
Jos siellä on kaveri kalasnikovin kanssa ja käsky tulla

tänne, niin se ei siitä säälimällä heitä ympäri ja ammu

omaa komentajaansa...


Juu, ei ole valintaa vaihtaa maata ja lähteä karkuun kuten puoli MILJOONAA ennen sotaa juu, ei ole valintaa, ei voi ei... ei tietenkään ei... Eikä niitä ole koskaan täne tullut eikä Ukrainaankaan ketään mennyt etukäteen juu, kalashnikov pitää olla kädessä joo... mitenkään muuten tänne ei voi tulla ei, ei voi... vakoojia kun ei ryssällä ole

18.06.2024 23:32:42 | 23:34:06
#628277 [+-] Piilota Suosittele

>>628275 Nyt voi olla viisaampi lopettaa tämä, koska ainakin minulle
menee kokoajan vain hämärämmäksi, että mistä tässä oikein on kyse.

Ei tarvitse olettaa mitään mitä ajattelen, koska se lukee tuolla.
Se miten sitä haluaa sitten väkisin vääntämällä tulkita menee
jo lukijan piikkiin, joka nähtävästi tahallaan haluaa
tehdä tästä draamaa.

Yhteenveto:
Minua ei lähtökohtaisesti hirveästi kiinnosta, että mikä vastapuolen
sotilaan ajaa toisen maan kamaralle.
Minua kiinnostaa huomattavasti enemmän potentiaalinen
uhka tulevaisuudessa itärajalla, että millä sen saa
mahdollisesti häädettyä mahdollisimman pienillä tappioilla.

Räjähteillä ja luodeilla on sellainen taipumus, että kohtelevat
hyvin samanarvoisesti taustoista ja motiiveista riippumatta.

Edit: Nyt kannattaa tarkistaa mielialalääkitys samalla.
Tulee senverran hämärää tekstiä...

18.06.2024 23:40:27 | 23:41:25
#628279 [+-] Piilota Suosittele

>>628277
Mä en viitsi kokoajan jankuttaa, kuinka niillä joilla ei ole vaihtoehtoa käy sääliksi.

Kokoajan, sä tunget sanoja mun suuhun että jotenkin nuolisin vihollista eikä millekkään viholliselle pitä antaa sääliä.

Sä et tajua, etten anna ryssille sääliä heidän kampanjassaan hyökätä Ukrainaan, siitä ei ole kyse.

Mutta kun sä et ymmärrä, että vammaisia sekä sellaisia jotka ei ole palveluskykyisiä pakotetaan Ukrainaan niin ei, et sä ymmärrä. Kokoajan sä selität että kuulemma annan koko venäjälle sääliä.

Joten jos et ymmärrä, et ymmärrä.

Yhteenveto:
Et ymmärrä. Lainkaan.

Ja joo, tarkista lääkitys.

PS. sotaan pakotettuja käy sää..... ai niin , et ymmärrä. Ei mitään. Sulle wagner, putin Navalnyi kaikki on samalla viivalla ok. Selvä. Oli sotaan pakotettu vammainen tai oppositiojohtaja ok.

Älä tajua.

18.06.2024 23:58:37 | 23:59:16
#628287 [+-] Piilota Suosittele

>>628279 En ymmärrä enää ollenkaan, että mitä vittua setä selittää.

Koitin viellä järkevää keskustelua, mutta pakko se
on uskoa, että helevetin vaikeaa se on tästä eteenpäin.

Siitä trollin kanssa väittelystä taisi olla aluksi puhe, joten
ymmärrän, että pidin peikolle seuraa tämänkin iltapäivän.
Toivottavasti nautit tästä illallisesta minun piikkiin.

19.06.2024 00:13:57 | 00:18:12
#628289 [+-] Piilota Suosittele

>>628287
Sä et ymmärrä mitä eroa on
Putinilla

Wagnerilla

Sotaan lähtevällä vapaaehtoisella


Sekä se viimeinen jota koitan selittää, mitä et halua ymmärtää:
Se joka oli VAMMAINEN joka PAKOTETTIIN sotaan


Niin ei, ei mene jakeluun ketä käy sääliksi. Meillä on oikeen mysteeri, mysteerien mysteeri. Sinä ratkaisit sen sillä, että kuulemma säälin kaikkia ryssiä. Jos annetaan useampi vaihtoehto jossa puhut YHDESTÄ vaihtoehdosta... no mitä mä selitän? Et ymmärrä. Kai mä sit säälin kaikkia ryssiä ok.

Jos ei mene jakeluun, ei mene, asia ok. En vastaa enää. Jos noi kaikki on sulle yks ja sama ni ok, mikäs siinä.

Mä en sanonut tän enemmän kuin 3 kertaa, joten jos olet se vammainen niin sit ymmärrän kyllä, sit kannattaa ottaa lääkkeet ja unohtaa. Se olikin ehkä paras idea sulta.

[ 26 viestiä | ]