Kapteeni Juncker Kapteeni Juncker
muovikärki hmr muovikärki hmr
Naamapalmupalmu Naamapalmupalmu
Voroneekeri Voroneekeri
Riemurasiasta 2044771333.jpg Riemurasiasta 2044771333.jpg
EL CHUPACABRA EL CHUPACABRA
Australian elukat Australian elukat
Sanokaa "mau!" Sanokaa "mau!"
päivän biisi & kuvakommentin päivän biisi & kuvakommentin
Paint Tintti osa.1 Paint Tintti osa.1
Mies ulos sinusta Mies ulos sinusta
Ismo Ismo
Ei vittu hehe Ei vittu hehe
Hyvivointivaltio Hyvivointivaltio
Douchebag Douchebag
eilen tehtyä 💪😎👍 eilen tehtyä 💪😎👍
Ratkaise probleema Ratkaise probleema
Fur Metal Alchemist Fur Metal Alchemist
:) :)
Mukava paikka Mukava paikka
Elämä on arpapeliä Elämä on arpapeliä
snug snug
modernia taidetta modernia taidetta
Juhlat Juhlat
 777 näyttökertaa, 1 viesti, 20.6 MB, 1 tiedosto, 01.06.2024 20:38:30
[ + 2 | ]

Sillävälin saksassa

[70855] [52a35afe974fe931.mp4] [20.6 MB] [1500x1080] [32.88s] [] []

saksa

(119)  · 

natsit

(47)  · 

ausländer raus

01.06.2024 21:10:40 | 21:29:59
#624071 [+7] Piilota Suosittele

Gigi D'Agostino alkaa välittömästi soimaan päässä, kun näkee jossain ausländer raus -tekstin.

Tai kun näkee Twitterissä Saksassa afgaaniterroristin puukottamassa ihmisiä ja poliisia, joka tekee käsittämättömän aivopieruvirheen ja saa siitä maksaa kovan hinnan (päivällä oli ainakin kuulemma kriittisessä tilassa edelleen; valitettavasti myöhemmin kuoli vammoihinsa).

Tai kun uutisissa (IL) kerrotaan vessaraiskauksesta, jossa Mustapha oli raiskannut 14-vuotiaan tytön kauppakeskuksen vessassa.

Tai kun kuulee niistä miljoonasta "yksittäistapauksesta" (yleisesti, Twitterissä viime aikoina taas paljon).
Tai kun näkee tilaston Tanskasta (oli ainakin Twitterissä esillä), jossa nähdään kuinka paljon minkäkin maan edustajat Tanskassa keppostelevat.

Tai kun vasemmistolaiset sanovat, että tilastollisesti mies on vaarallisempi naiselle kuin karhu (ilman että asiasta on oikeasti tieteellistä tutkimusta), MUTTA ei saa eikä voi sanoa että esimerkiksi afgaani on vaarallisempi naiselle kuin perinteinen suomalainen mies, vaikka asiasta olisi tilastokin.

Ruandaan ulkoistukseen vaan odottamaan päätöksiä ja jos valittavat päätöksistä, niin jatkavat odotustaan siellä, joskin valituksille sielläkin tietysti raja.
Kun jokainen Euroopan maa veisi vauhdilla "vyöryn" Ruandaan odottamaan, niin loppuisi myös se Välimeren ralli, salakuljettajat jäisivät ilman rahojaan jne.

Älä nuku EU-vaaleissa. Äänestä ennakkoon jo huomenna.

[ 1 viestiä | ]