Lisää kaakaota Lisää kaakaota
Datailua Datailua
Samvais Gay Samvais Gay
Naurattaa Naurattaa
Kissat on ruokittu Kissat on ruokittu
Ei pääse poliisia karkuun Ei pääse poliisia karkuun
Ei oo häpee olla nopee Ei oo häpee olla nopee
Stubidon ikenet Stubidon ikenet
Ave Maria Ave Maria
Opiskelen Sukupuolitutkimuksen maisteriksi Opiskelen Sukupuolitutkimuksen maisteriksi
Demokratia Demokratia
Fallout 5 Fallout 5
Kun Konfederaatio pelasti raskaana olevan Anne Frankin natseilta Kun Konfederaatio pelasti raskaana olevan Anne Frankin natseilta
Afrikka haluaa tietää luottokortti tietosi Afrikka haluaa tietää luottokortti tietosi
Luovuta varastetut esineesi Luovuta varastetut esineesi
Kiristi muskeleitaan Kiristi muskeleitaan
liikaa tatskoja naisella liikaa tatskoja naisella
Biljardia Biljardia
Talvi on tulossa Talvi on tulossa
Suurlukki tulee, oletko valmis? Suurlukki tulee, oletko valmis?
Hyppää kyytiin tyttö Hyppää kyytiin tyttö
Tuuttinne Sir Tuuttinne Sir
Siisti skini Siisti skini
Kattoppa silimmiinkkiin Kattoppa silimmiinkkiin
 728 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.23 MB, 2 tiedostoa, 09.07.2021 09:12:40
[ + 2 - | ]

Laskelma ja potilas

[55039] [20210709_015718.jpg] [0.16 MB] [1470x554] [] []
20210709_015718.jpg
[55038] [20210709_091023.jpg] [0.07 MB] [538x800] [] []
20210709_091023.jpg

vahtera

 · 

narkomaani

(5)
09.07.2021 10:58:41
#478626 [+3] Piilota Suosittele

Ada ei omista kuvauksistaan päätellen ole ihan terve.
Ja terve ei anna lastansa narkille hoitoon. Narkki tykittää suoneen eikä paljon lasta vahdi tai sitten lähtee hakemaan sitä fiksiä jostain, kun pitäisi vahtia lasta.

09.07.2021 15:00:39 | 15:00:51
#478685 [+-] Piilota Suosittele

>>478626
Narikki on kyllä sellanen käsite, että jos oot joskus kannabista kokeillu oot narkki ja sitte on myös näitä että narkki on sellanen joka tykittää suonee ja pakko saada fixit tunnin välein. En tiedä onko näillä eroa, mutta sanoisin että on. Tosin Adan kuvauksen mukaan on just sellanen että roinaa rännii päivittäin, joten varmaa antas lastaan vahtia sellasen joka roinaa päivittäin.

[ 2 viestiä | ]