tässä on hyvä paikka tassulle :3 tässä on hyvä paikka tassulle :3
kissa ja hiiri kissa ja hiiri
PLÄTS PLÄTS
Rabbe Rabbe
hauling chonk hauling chonk
Petit Petit
Poliisit Poliisit
Porsaanreikä Porsaanreikä
Uus markka Uus markka
Tilaisuuteni on tullut Tilaisuuteni on tullut
Nugs Nugs
Oleskelulupa Oleskelulupa
Pakenija Pakenija
Iso kiki Iso kiki
Queen Queen
Pizza Pizza
Perus Perus
ʞɒǝ⅃ ǝvi⅃ (nalli napsahti) ʞɒǝ⅃ ǝvi⅃ (nalli napsahti)
BÖRH BÖRH
aw shit tyrone aw shit tyrone
Kill all humans Kill all humans
Pimppi Pimppi
Hapsin pyynnöstä omafilmi Hapsin pyynnöstä omafilmi
Affenta ja perunaa remouladella Affenta ja perunaa remouladella
 919 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 16.05.2024 15:51:01
[ + 2 | ]

Jokaiselle jotakin

[70584] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [757x487] [] []
tiedosto.jpg

ketiapiini

 · 

karhut

 · 

psykoosi

(71)
16.05.2024 15:56:31
#621281 [+-] Piilota Suosittele

75mg menee joskus ja se on jo liikaa unilääkkeeksi. Tuo ei ole mikään vitun muu kuin psykoosilääke ja sellaiseksi tarkoitettu, eikä se toimi edes siihen.

05.10.2024 02:40:57
#651294 [+-] Piilota Suosittele

Aikonaan rouskin 300 mg illassa, mutta pudotin sen itte 200:n. Nykyisemmin on resepti myös 25 mg:lle joita kuulemma saa popsia menemään vaikka kuus kappaletta iltapäivässä ku rupeaa janottamaan liikaa. Kai sitäki vois kokeilla ku tää jatkuva kaljottelu tyhjentää tilin turhan nopeasti.

[ 4 viestiä | ]