Aasia tyty Aasia tyty
Ufo neekerit Ufo neekerit
Seksikäs nainen Seksikäs nainen
10v vanhaa jo mutta toimii edelleen. 10v vanhaa jo mutta toimii edelleen.
Ei, et sinä Ei, et sinä
Juappo! Juappo!
Leikkiaika on ohi! Leikkiaika on ohi!
taliban spurdo taliban spurdo
Natsi ojentaa Natsi ojentaa
ilmainen matka ilmainen matka
Ford Capri Ford Capri
Hesessä rottaongelma Hesessä rottaongelma
60 vuotta 60 vuotta
Peräkärry Peräkärry
Muikkunen Muikkunen
Tietoisku! Tietoisku!
crystall guns crystall guns
Totuus Totuus
Posiili Posiili
Russian milf Russian milf
materwelon materwelon
ihana nainen ja työmies ihana nainen ja työmies
sinko sinko
Rehellisyys työttömyyskorvaukset perii Rehellisyys työttömyyskorvaukset perii
 919 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 16.05.2024 15:51:01
[ + 2 | ]

Jokaiselle jotakin

[70584] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [757x487] [] []
tiedosto.jpg

ketiapiini

 · 

karhut

 · 

psykoosi

(71)
16.05.2024 15:56:31
#621281 [+-] Piilota Suosittele

75mg menee joskus ja se on jo liikaa unilääkkeeksi. Tuo ei ole mikään vitun muu kuin psykoosilääke ja sellaiseksi tarkoitettu, eikä se toimi edes siihen.

05.10.2024 02:40:57
#651294 [+-] Piilota Suosittele

Aikonaan rouskin 300 mg illassa, mutta pudotin sen itte 200:n. Nykyisemmin on resepti myös 25 mg:lle joita kuulemma saa popsia menemään vaikka kuus kappaletta iltapäivässä ku rupeaa janottamaan liikaa. Kai sitäki vois kokeilla ku tää jatkuva kaljottelu tyhjentää tilin turhan nopeasti.

[ 4 viestiä | ]