Lemmikki Lemmikki
psykoosit tulille psykoosit tulille
hyvät käytöstavat xD hyvät käytöstavat xD
Voi ei OOOOOOH Voi ei OOOOOOH
Kipinä Kipinä
Hieno fetissi Hieno fetissi
HyllymGLOM HyllymGLOM
Gronttia Metsästämässä 1 Gronttia Metsästämässä 1
Hyvää Huomenta! Hyvää Huomenta!
Buum fu-tuum Buum fu-tuum
mitä silmäni näkevätkään :-DD mitä silmäni näkevätkään :-DD
Väiskin vinkeät seikkailut Väiskin vinkeät seikkailut
Kapteeni NN vs trolli Kapteeni NN vs trolli
Tarkkana tänä yönä! Tarkkana tänä yönä!
Jesse latoo totuuksia. Jesse latoo totuuksia.
Iloinen kello :) Iloinen kello :)
You think you do, but you don't You think you do, but you don't
Never happened Never happened
Olet valasmälli Olet valasmälli
Kun on aika lähteä duuniin Kun on aika lähteä duuniin
got so far got so far
hauskaa hehe hauskaa hehe
Batman Batman
suojelija suojelija
 909 näyttökertaa, 7 viestiä, 4.29 MB, 1 tiedosto, 11.05.2024 12:03:26
[ + 1 | ]

Homma hallussa

[70509] [6be23350d1519902.mp4] [4.29 MB] [576x1024] [22.07s] [] []

kokki

(45)  · 

ruoka

(403)  · 

palaa

(11)  · 

uuni

(61)  · 

vituixmän

(37)
11.05.2024 12:09:49
#620062 [+3] Piilota Suosittele

no en tiijä mitä tekisin paniikissa mutta palon levittely ei liene parasta
mitäs jos enstöikseen vaan sulkis luukun ja kääntäs kiertoilman pois jos se on päällä
tuskin se siihen sammuu mutta ehkä vähän himmaantuu sillä aikaa ku hakee sammutuspeitettä

11.05.2024 13:57:50 | 13:59:15
#620085 [+1] Piilota Suosittele

>>620062
Varsinkin vettä kun heität lasillisen rasvapaloon, vaikka sen kaljan tai valkkarin kädestäs niin pääset selittämään palokunnalle, poliisille sekä vakuutusyhtiölle

tossa paniikissa kuitenkin ihan ok, vesihanaa en ehkä ois laittanu vaan pyyhettä päälle

[ 7 viestiä | ]