kylmä kylmä
100 päivää 100 päivää
Humans Humans
Uusi mies Uusi mies
karu pohjola karu pohjola
seppo googlaa seppo googlaa
norsukivääri norsukivääri
vanhaa ja uutta vanhaa ja uutta
Assburger apocalypse Assburger apocalypse
uutisointi uutisointi
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
Juuh elikkäs Pasta Carbonara Juuh elikkäs Pasta Carbonara
Passiivista vastarintaa Passiivista vastarintaa
Vihreää siirtymää. Vihreää siirtymää.
Tässä sinulle kaksi neuvoa Tässä sinulle kaksi neuvoa
VKK = Vedetään Kakarat Kanveesiin VKK = Vedetään Kakarat Kanveesiin
japanilainen kokemus japanilainen kokemus
Yks lessu suuttu ku tajus että pitää maksaa myös Yks lessu suuttu ku tajus että pitää maksaa myös
Nallella on asiaa Nallella on asiaa
hitomi tanaka hitomi tanaka
Hei hei :D Hei hei :D
Kenway päässy lekan mainokseen Kenway päässy lekan mainokseen
Ketterä kuvaaja Ketterä kuvaaja
Tämmöisellä ajokortti.. Tämmöisellä ajokortti..
 907 näyttökertaa, 7 viestiä, 13.46 MB, 1 tiedosto, 07.05.2024 07:13:40
[ + 2 | ]

Otettiin pikku kisa

[70409] [1368ce9de183ce42.mp4] [13.46 MB] [1360x1080] [37.50s] [] []

auto

(729)  · 

kolari

(164)  · 

idiootit

(26)
07.05.2024 19:19:34 | 22:52:51
#619318 [+2] Piilota Suosittele

Jo tuon ensimmäisen sulkuviivaohituksen jälkeen soitto poliisille, että täällä on hengenvaarallinen huumehemmo ratissa ja epäilys, että kuski osoitteli ikkunasta aseella. Jälkimmäinen saa kissalan pojat kiinnostumaan.

Missään tapauksessa tuollaisen perässä ei kannata ajaa ja tuo rinnalle meneminen aiemman tempun jälkeen on idiotismia, etenkin kun näkee tuossa että kaverin lokasuoja on jo soikeana.

22.07.2024 02:17:05
#636376 [+-] Piilota Suosittele

>>620665
Vituttiko edes vähäsen kun taas yksi sun vamma profiilis on lukittu lopullisesti?

"Banaania pyllyyn 🎵
Daidaidadai 🎵
Banaania pyllyyn🎵
Daidaidaidai🎵
Taisi banaani nyt pyllysi tukkia🎵
Daidadaidai🎵
Nyt banaani jäi pyllyysi ikuisiksi ajoiksi🎵
Daidadaidai🎵"

[ 7 viestiä | ]