kielletty hedelmä kielletty hedelmä
wobble wobble
suvakit suvakit
kissanainen kissanainen
Muutama pisama Muutama pisama
kurwaili kurwaili
ninjasi ninjasi
prööt prööt
Pajunkissoja ja vitsejä Pajunkissoja ja vitsejä
Tämä mies on usan paras ihminen Tämä mies on usan paras ihminen
Portaita Portaita
Onnikassa on tunnelmaa Onnikassa on tunnelmaa
Mikä on juuri sinun lempi juomasi? Mikä on juuri sinun lempi juomasi?
mehiläiskakki mehiläiskakki
pää pää pääsiäispöydäntäyte pää pää pääsiäispöydäntäyte
äly-töntä äly-töntä
neekeri neekeröi neekeri neekeröi
suora kutonen suora kutonen
Maailman hapsein vankila Maailman hapsein vankila
ihquraxu<3 ihquraxu<3
Ylläri,tupakka ja suomalaisen miehen aktiviteetit Ylläri,tupakka ja suomalaisen miehen aktiviteetit
Sain tämmösen halvalla (1€) Sain tämmösen halvalla (1€)
hapsin synttärikakku hapsin synttärikakku
muista kuivata puusi muista kuivata puusi
 606 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto, 04.05.2024 23:46:00
[ + 3 | ]

Riku perrr...

[70358] [tiedosto.jpg] [0.26 MB] [833x1008] [] []
tiedosto.jpg

09.05.2024 23:50:55 | 23:53:04
#619750 [+-] Piilota Suosittele

>>618753
Kaikki +40v käyttäjät täällä jotka liittyivät naurikseen joskus melkein pentuina (~25v) ovat nyt isojen yritysten isoja kihoja. Minä en usko pätkääkään teitä, ja itse olen muutaman vuoden päästä 40v, mutta silti duunari jolla taitaa olla kaikki laskettuna luolaston paras palkka.

En silti pidä itseäni muuna kuin ihmisenä mikä on oppinut jutut ja toimii kuten käsketään jos käsky on järjellinen.

Siitä puheenollen, mitä vanhempia tutti Capot ovat joka vuosi, sitä järjettömämpää on toisinaan työnanto ja jako.

[ 3 viestiä | ]