luovutan luovutan
It's time, Jon ;__; It's time, Jon ;__;
santtu santtu
cat.exe boot cat.exe boot
ruoka ruoka
Rebel rebel :3 Rebel rebel :3
ei saa ruveta hehkuttaa ei saa ruveta hehkuttaa
Upilla on asiaa Upilla on asiaa
Viestittelyä Viestittelyä
Trauma Trauma
Kissin mecha Kissin mecha
Ismon rappupsykoosit Ismon rappupsykoosit
Vihervasemmisto Vihervasemmisto
Kapinalliset pahapyllyt-kokoelma Kapinalliset pahapyllyt-kokoelma
Witcher 2077 Witcher 2077
Tarkastetaanpa läksyt. t.Sapuskavuon laadunparannuskomitea Tarkastetaanpa läksyt. t.Sapuskavuon laadunparannuskomitea
daewöööööööööööööööööööööööööö daewöööööööööööööööööööööööööö
Whee! Whee!
Grumpy apple Grumpy apple
Kallis juustoraastin Kallis juustoraastin
Yea... =^._.^= Yea... =^._.^=
Erilaista raiskausta Erilaista raiskausta
Aih! Sinä sait minut. Aih! Sinä sait minut.
Pulaisen jos duud mun linnaan Pulaisen jos duud mun linnaan
 706 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto, 03.05.2024 12:25:03
[ + 3 | ]

Legosetti

[70309] [2f776b237c81c10f.jpg] [0.34 MB] [1052x1021] [] []
2f776b237c81c10f.jpg

lego

(34)  · 

hinnat noussu

 · 

kallis

(16)  · 

ebay

03.05.2024 16:33:37
#618127 [+2] Piilota Suosittele

>>618118 Kieltämättä oikein junnuna olis halunnut kerätä noita
legon alkuperäsiä piraattisettejä, mutta olivat vähän liian kalliita
jo silloinkin.

03.05.2024 21:20:54 | 21:21:30
#618238 [+-] Piilota Suosittele

Mulla muuten on jossain legojen seassa ton laivan osat. Tai ainakin jonkun lego laivan osat.
Sain sen naapurinpojalta joka koitti aikuistua ja lahjotti kaikki lelunsa mulle ja yhdelle toiselle kaverille. Mulla on noita muitakin ton ajan lego settejä, ainakin joku moottoripyörä ja piraattikaupunki.
Sen isä reissas amerikassa ja sillä oli varmaan tapana tuoda pojalleen lego settejä sieltä nimittäin sillä oli niitä aika paljon.

04.05.2024 13:32:18
#618453 [+-] Piilota Suosittele

>>618298 Vastaan ihan vittullakseni.
Aiheen mukaisista tuotteista oli kyse. Sen verran vanhoja,
että eivät taineet kinukit edes tietää viellä Legon olemassaolostakaan.

04.05.2024 22:33:02 | 22:34:04
#618670 [+-] Piilota Suosittele

>>618635 Muksuna ekat kosketukset legoihin oli juurikin jostakin
kirpparilta ostettu muoviämpäri täynnä enimmäkseen juuri näitä
oikein vanhoja perus palikoita. Oli siinä mukana kanssa joku
lehtiö varmaankin alkuperäinen kasausohje jollekkin niistä
osista mistä ämpärin sisältö osin koostui.

Ja vielläkin harmittaa, että ne mitä siitä ämpäristä oli jäljellä
mitä en ollut hukannut tai syönyt annettiin myöhemmin
viellä kertaalleen eteenpäin tuttavalle.

Senverran monta tuntia elämästä niitä laitettiin yhteen
erinlaisiin rakennelmiin.

05.05.2024 00:36:09
#618728 [+-] Piilota Suosittele

>>618670
Noi ekat leegot ei pysyny yhdessä kun niissä ei ollu sisällä niitä kiinnikkeitä niin paljoa. Nykyleegot on joskus vaikea irrottaa toisistaan.

[ 8 viestiä | ]