Ostan heti! Ostan heti!
Ihana nainen Ihana nainen
Semmone homma ..;)) Semmone homma ..;))
Trivago. Trivago.
Miltähän tämä maistuu? Miltähän tämä maistuu?
börhennys :3 börhennys :3
Mikä hahmo olet? Mikä hahmo olet?
Nyt on hyvä. Mitäs te teette viikonlopun? Nyt on hyvä. Mitäs te teette viikonlopun?
Nistin patja Nistin patja
Pötkylä Pötkylä
Vai että hameväki armeijaan? Vai että hameväki armeijaan?
Turgin oberaatio Turgin oberaatio
Seksikolikko Seksikolikko
kiissaa peeli kiissaa peeli
KUSIN SUN KEITTOON KUSIN SUN KEITTOON
käsipäivä käsipäivä
Ei mitään Ei mitään
bwwwwnnngg bwwwwnnngg
gondola sontii gondola sontii
Kissen rabsutusohjeistus Kissen rabsutusohjeistus
Ajokortti Ajokortti
Sonjat lempipuuhissaan 2 Sonjat lempipuuhissaan 2
Kissantaikokoelma Kissantaikokoelma
hieno vesiverkosto hieno vesiverkosto
 923 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
03.05.2024 09:39:31
[ + 9 - | ]
👑 Plussatuin 03.05.2024.

Kun 90% pilaa kaikkien maineen

[70305] [FB_IMG_1714718288373.jpg] [0.09 MB] [720x881] [] []
FB_IMG_1714718288373.jpg

03.05.2024 23:16:01
#618297 [+2] Piilota Suosittele

Me tarvitsemme ääriajattelua jota toiset ryhmät jo toteuttavat, siihen kuuluu pakostakin muutama idiootti kuten Ano


Ei Führerin aikana olisi tällaista sallittu.

04.05.2024 19:03:59
#618518 [+-] Piilota Suosittele

kyllä minun mielestä paska on vain paskaa. Politiikkaan mahtuu näitä sankareita joka lähtöön. pointtina on se että puolue kuin puolue toteaisi että joo vituiksi meni ja nää tapaukset vittuun tai sitten jotain anteeksipyyntöjä ja eleitä että asiat paranisi ja sais samalla parantua. Tää toimii draamanhakuisilla ihmisillä puolustaa "omiaan" ja haukkua vastatiimin mokia. Omasta mielestä politiikka alkaa jo muistuttamaan urheilulajia: Leukalihasten liikuttelukisat. Oli sitten ministerin vehnäjauho skabat tai pyssyt riehuu. Aina voi tehdä tilaston tapaista paskaa kaikesta tästä. Joku puolue vetää muutaman isomman virheen ja siitä otetaan ilo irti. Sitten on taas puolue jossa määrä korvaa laadun, eli enemmän rikosjuttuja. Ongelma on vaan että vituiks män ja vastapuolesta koitetaan keksiä kaikki ilo irti vasta argumentti, jolla sit tykitellää menemään. Tästä toki saa lehteen hyvät jutut idiooteille luettavaksi ja dramatiikan himot tyydytettyä. Pitääkö sen pään vaan olla niin syvällä perseessä että on mukava valittaa ja runkata tämän poliittisen sirkuksen takia että saa edes, joskus eläessä väitellä ja tuntea olevansa elossa kun tuntee vähän tappelun fiilistä?

[ 13 viestiä | ]