kyllä minun mielestä paska on vain paskaa. Politiikkaan mahtuu näitä sankareita joka lähtöön. pointtina on se että puolue kuin puolue toteaisi että joo vituiksi meni ja nää tapaukset vittuun tai sitten jotain anteeksipyyntöjä ja eleitä että asiat paranisi ja sais samalla parantua. Tää toimii draamanhakuisilla ihmisillä puolustaa "omiaan" ja haukkua vastatiimin mokia. Omasta mielestä politiikka alkaa jo muistuttamaan urheilulajia: Leukalihasten liikuttelukisat. Oli sitten ministerin vehnäjauho skabat tai pyssyt riehuu. Aina voi tehdä tilaston tapaista paskaa kaikesta tästä. Joku puolue vetää muutaman isomman virheen ja siitä otetaan ilo irti. Sitten on taas puolue jossa määrä korvaa laadun, eli enemmän rikosjuttuja. Ongelma on vaan että vituiks män ja vastapuolesta koitetaan keksiä kaikki ilo irti vasta argumentti, jolla sit tykitellää menemään. Tästä toki saa lehteen hyvät jutut idiooteille luettavaksi ja dramatiikan himot tyydytettyä. Pitääkö sen pään vaan olla niin syvällä perseessä että on mukava valittaa ja runkata tämän poliittisen sirkuksen takia että saa edes, joskus eläessä väitellä ja tuntea olevansa elossa kun tuntee vähän tappelun fiilistä?
[
13 viestiä
|
]
⭰
Nimi on itse keksimä
Ensi lumi
Suvaitsevaisten älykkyys osa 1.
Pesulla
Huonosti vanheni
Aikuiset
Kerrankin hauska Rannan kuva 😁
Marinin vika!
Persujen kommarivihan syy
Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa?
Persujen unelma paremmasta Suomesta
SDP VS PS
Uuh aah sexy bätäng muija!
Ihana nainen
Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle
Tiedättekö, missä tää sormi on ollut?
Remontti-Reiska lähtee kuntavaaleihin, lähde sinäkin!