Tisseä ja persettä Tisseä ja persettä
Vakavat business neuvottelut >:3 Vakavat business neuvottelut >:3
Poika on mennyt nurkkaan Poika on mennyt nurkkaan
mitenkä meni niinku omasta mielestä mitenkä meni niinku omasta mielestä
tummaihosten musiikkia tummaihosten musiikkia
Darude Darude
Uutinssia Uutinssia
Vihervassarit Vihervassarit
Jackass Jackass
Brain Dead Brain Dead
Ponipornoa, Ponikanava on kuolleempi kuin Wardenin seksielämä. Ponipornoa, Ponikanava on kuolleempi kuin Wardenin seksielämä.
Ryhdy lintsaajaksi. Osoita mieltä Ryhdy lintsaajaksi. Osoita mieltä
Kivi :D Kivi :D
kuusta katsottuna kuusta katsottuna
Pössis :D Pössis :D
pewdiepie end pewdiepie end
WW2 WW2
Lähtisitkö lenkille kulta? Lähtisitkö lenkille kulta?
Piraatti Piraatti
Chimerran pyynnöstä Chimerran pyynnöstä
Bendeleen... :3 Bendeleen... :3
Iltasafkat Iltasafkat
Rennosti sattana Rennosti sattana
pokeria pokeria
 877 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.83 MB, 1 tiedosto, 17.04.2024 23:39:06
[ + 2 | ]

Kalastusta

[69899] [a9ybNM0_460sv.mp4] [1.83 MB] [360x640] [23.93s] [] []

18.04.2024 07:08:26
#614913 [+-] Piilota Suosittele

>>614899
Oon viimeks onkinut -80 luvulla ja mulla oli umpikela. Toimi hyvin sama laite heittelyyn, uisteluun, pilkkimiseen ja ongintaan. Ei se umpikela kumminkaan ihan lelu ole harrastajalle.

18.04.2024 14:54:21
#614929 [+1] Piilota Suosittele

>>614899 Noin lähtökohtasesti kyllä, mutta on niitä umpikeloja
parempiakin, kuin ne 10e virvelisetit.
Karvan kalliimpana on sitten jo ihan toimiva kaikkeen
pienimuotoseen kalastukseen. En nyt enää tässäkohtaa rupea
vartavasten umpikelaa vaihtamaan virvelissä, mutta
ei se kalan saanti meikäläisen kohalla kyllä kelan tyypistä jää kiinni.
Kaikesta muusta sitten kyllä senkin edestä :)

18.04.2024 15:47:20
#614937 [+-] Piilota Suosittele

Umpikelat on ihan ok, ongelmana on että nykyään ei tahdo olla hyviä malleja kaupan.. ehkä abumatic 170 tai daiwa gold cast on suhteellisen hyviä, mitä normi kaupoista löytää.

18.04.2024 21:54:45
#614995 [+-] Piilota Suosittele

>>614929
>>614937
Umpikela kelpaa lippauistimien ja ehkä pienten lusikoidenkin kanssa, jos on hyvä. Mutta on ne silti leluja niidenkin kanssa verrattuna avokelaan. Mun abu garcia 44 on ostettu ennen syntymääni kuuskytluvun puolivälin paikkeilla ja kerran on pitänyt käyttää ammattilaisella huollettavana.

Jos pistän isomman uistimen siiman päähän ja viskasen pitkälle, niin ei mene siima solmuun (tai jopa lopu kesken), ja kun sitten toisessa päässä on oikeasti iso vonkale, niin on tilaa ryhtyä väsyttämään, vaikka olisi ottanut kiinni heti uistimen osuttua veteen.

[ 6 viestiä | ]