Ihana mies Ihana mies
Vittu ku aina käy noin Vittu ku aina käy noin
Ihania naisia Ihania naisia
saarikko raskaana saarikko raskaana
Ihana nainen Ihana nainen
Naistenpäivä media Naistenpäivä media
AI tietää 3 AI tietää 3
Pulushakki ja Pyhä Sanna Pulushakki ja Pyhä Sanna
Ihana nainen Ihana nainen
3 aivan karmeeta kuvajaista 3 aivan karmeeta kuvajaista
Sampan lahja Sampan lahja
Man of steal Man of steal
Koko perheen lapinmatka Koko perheen lapinmatka
Ei ollut vitun kestävää Ei ollut vitun kestävää
Lintilän akan poika Lintilän akan poika
pirihuora pirihuora
Tisulit Tisulit
Taisteluasema Taisteluasema
hui tsonpi hui tsonpi
neekeri ryssiä neekeri ryssiä
internez ei lagaa internez ei lagaa
Kanaa Kanaa
mitä täällä tapahtuu mitä täällä tapahtuu
kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
 877 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.83 MB, 1 tiedosto, 17.04.2024 23:39:06
[ + 2 | ]

Kalastusta

[69899] [a9ybNM0_460sv.mp4] [1.83 MB] [360x640] [23.93s] [] []

18.04.2024 07:08:26
#614913 [+-] Piilota Suosittele

>>614899
Oon viimeks onkinut -80 luvulla ja mulla oli umpikela. Toimi hyvin sama laite heittelyyn, uisteluun, pilkkimiseen ja ongintaan. Ei se umpikela kumminkaan ihan lelu ole harrastajalle.

18.04.2024 14:54:21
#614929 [+1] Piilota Suosittele

>>614899 Noin lähtökohtasesti kyllä, mutta on niitä umpikeloja
parempiakin, kuin ne 10e virvelisetit.
Karvan kalliimpana on sitten jo ihan toimiva kaikkeen
pienimuotoseen kalastukseen. En nyt enää tässäkohtaa rupea
vartavasten umpikelaa vaihtamaan virvelissä, mutta
ei se kalan saanti meikäläisen kohalla kyllä kelan tyypistä jää kiinni.
Kaikesta muusta sitten kyllä senkin edestä :)

18.04.2024 15:47:20
#614937 [+-] Piilota Suosittele

Umpikelat on ihan ok, ongelmana on että nykyään ei tahdo olla hyviä malleja kaupan.. ehkä abumatic 170 tai daiwa gold cast on suhteellisen hyviä, mitä normi kaupoista löytää.

18.04.2024 21:54:45
#614995 [+-] Piilota Suosittele

>>614929
>>614937
Umpikela kelpaa lippauistimien ja ehkä pienten lusikoidenkin kanssa, jos on hyvä. Mutta on ne silti leluja niidenkin kanssa verrattuna avokelaan. Mun abu garcia 44 on ostettu ennen syntymääni kuuskytluvun puolivälin paikkeilla ja kerran on pitänyt käyttää ammattilaisella huollettavana.

Jos pistän isomman uistimen siiman päähän ja viskasen pitkälle, niin ei mene siima solmuun (tai jopa lopu kesken), ja kun sitten toisessa päässä on oikeasti iso vonkale, niin on tilaa ryhtyä väsyttämään, vaikka olisi ottanut kiinni heti uistimen osuttua veteen.

[ 6 viestiä | ]