Tää apex on kuulemma hyvä peli Tää apex on kuulemma hyvä peli
Korkkiviesti Korkkiviesti
koff bulju koff bulju
Gay Gay
Ei saa naista vai? Ei saa naista vai?
Narsissipelto Narsissipelto
this is fine this is fine
Ville 10v ei juhli Ville 10v ei juhli
Specialman Specialman
jollain onh ollu aikaa22 jollain onh ollu aikaa22
Ilmeeni krapulassa, kun kaverisi soittaa sulle vielä kännissä Ilmeeni krapulassa, kun kaverisi soittaa sulle vielä kännissä
Makutestissä Makutestissä
Viikonloppu Viikonloppu
Tein vähän ilta(yö)palaa :D Tein vähän ilta(yö)palaa :D
Pulsu-Hopo Pulsu-Hopo
Rumalapsi Rumalapsi
Hahmostatsit selitetty tomaateilla Hahmostatsit selitetty tomaateilla
The grifter original The grifter original
Kuumottaa jo Kuumottaa jo
Kummeli Kummeli
Karhu ja leijona seisovat yhdessä! Karhu ja leijona seisovat yhdessä!
Kauppisen Top Kek -hattu Kauppisen Top Kek -hattu
I Will Sleep Where I Want I Will Sleep Where I Want
PÄRRRRRRRR PÄRRRRRRRR
 1 033 näyttökertaa, 12 viestiä, 5.28 MB, 1 tiedosto, 14.04.2024 19:30:18
[ + 2 | ]

onko kukaan tunnistanut ählämiä

[69837] [Ahlami.mp4] [5.28 MB] [624x1080] [33.89s] [] []

ählämi

(129)  · 

kusipää

(19)  · 

somali

(105)
14.04.2024 20:04:05
#614347 [+3] Piilota Suosittele

Saispa ton nekrun kiinni nii repisin siltä ensin hampaat irti, sit tunkisin kullin suuhun ja sanoisen et nuole.
Aina kun se alkais anoo armoo tai itkeen nii hakkaisen sen ja pistäsin sen 10 päivää alasti arkkupakastimeen mistä kansi aukeis just nii paljo että saa happea, mut sen pitäs vähän väliä pitää sitä auki ettei tukehdu.
Soittsin sille ehkä samalla antti tuiskua ja ylppöä.

14.04.2024 21:00:23 | 01:45:58
#614360 [+9] Piilota Suosittele


Vasemmiston idiotismimeininki suosii näitä ja antaa heidän tehdä mitä vain. Se vain lisää häiriökäyttäytymistä, ylimielisyyttä ja nämä kaverit hyväksikäyttävät enemmän ja enemmän toisia ihmisiä sekä yhteiskuntaa. Korostetaan, kuinka vain valkoiset harrastavat rasismia, vaikka juuri tällaiset maahantunkeutujat ovat pahimpia rasisteja. Tuollaista toimintaa jopa voitaisiin sanoa terroristiseksi käyttäytymiseksi.

Jos viherviolettitukat pääsevät vähänkään vallan syrjään kiinni ja seuraavaan hallitukseen, tullaan menemään todella jyrkästi ikävämpään suuntaan - sen sijaan, että nämä pikkuterroristit laitettaisiin kuriin.

Todella ikävä ja vaarallinen trendi, josta on todella paljon videoita Twitter-Twätterissä jaossa, joista näkyy ylimielinen käytös, joukolla päällekäyminen ja erittäin väkivaltaiset otteet. Samat kaverit kun jatkavat samalla tiellä iän kasvaessa, on Suomi todella suurissa ongelmissa eikä poliisilla riitä mitenkään resurssit.

15.04.2024 09:59:31
#614493 [+-] Piilota Suosittele

Mikäli tää on aito... enemmän kuin tuo skidin jalkafetissin omaava ählämi ottaa pannuun noi jotka päättää kuvata tuollaista nöyryytystä.

[ 12 viestiä | ]