Heittää homot sieltä ilman varjoa ensin muiden kiusaksi? PFFT! Meillä on ollut homoja niin kauan että jo tässä itse kukin miettii pitäiskö hypätä katolta ilman apua.
[
1 viestiä
|
]
⭰
räjäytänkö
Tekoälyn kirjoittamia käsikirjoituksia.
Miten on pelurin bisnekset mahtaneet mennä
mihinkä muuhunkaan noista ois
Tiskivuori, katselija, keep gleim ja Markon pallopsykoosi