Ihme värkkejä Ihme värkkejä
>RÖMPSIS RÄMPS xDDD >RÖMPSIS RÄMPS xDDD
Mitä kettu sanoo Mitä kettu sanoo
Postimies Pate lakossa. Postimies Pate lakossa.
:D :D
Bobs Bobs
Rasmus 👌 Rasmus 👌
Kissakuva Kissakuva
Luolaston pojat kesätöissä Luolaston pojat kesätöissä
Hentai with senpai Hentai with senpai
Kinkyä Kinkyä
Älä kyseenalaista kuningas valopäätä Älä kyseenalaista kuningas valopäätä
Gheton kusetus Gheton kusetus
I iz birb :3 I iz birb :3
Satukirja Satukirja
Miehet sopalla Miehet sopalla
Suomen teillä saa kokea aidot efektit Suomen teillä saa kokea aidot efektit
Kerran vielä Kerran vielä
Näin siinä tullee käymään Näin siinä tullee käymään
Vituttaa kun käy näin Vituttaa kun käy näin
Parkinsonin hoitoa :3 Parkinsonin hoitoa :3
Kuoli saatana kollaasi 2 Kuoli saatana kollaasi 2
Halla-aho trollaa Halla-aho trollaa
Ei kisseä voi liikaa hemmotella :3 Ei kisseä voi liikaa hemmotella :3
 874 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.79 MB, 1 tiedosto, 07.04.2024 13:23:05
[ + 7 - | ]

Carnivore aamupala

[69619] [IMG20240407104813.jpg] [3.79 MB] [4624x3468] [] []
IMG20240407104813.jpg

ruoka

(403)  · 

carnivore

(13)  · 

jauhelihapihvi

 · 

munakas

(11)  · 

feta

 · 

creme fraiche

 · 

(149)
07.04.2024 13:37:48 | 13:42:05
#612746 [+5] Piilota Suosittele

Oon vissii pilannu mahani paskoilla symisillä ja nyt vähentäny kaikkea siihen pisteeseen, että en pysty syömään muuta kun eläintuotteita. En edes kauheen monia mausteita kestä. Noin 6kk vähä hiilihydraattisella, ja nyt 3viikkoa carnivorella. Alkupaino 6kk sitte joku 154kg ja maanantaina 133kg. Tänä vuonna pelkästään 13.6kg lähtenyt. Tän puolen vuoden aikana on lähtenyt aivosumu, hilse tukasta, sanojen unohtelu, masennuksen rippeet, carnivoren aikana lähtenyt 15 vuoden ripuli, refluksi helpottunut n. 75% ja kokoajan paremmaksi. Touretten urpoilut pysyy kans hallussa nyt ilman lääkkeitä. Ehkä liian aikasta sanoa tästä, mutta nyt on öisin ollut unia 3 päivää putkeen ensimäistä kertaa varmaan 10 vuoteen ilman lääkkeiden käyttöä.

Tässä annoksessa on 200g 50/50 sika nauta jauhelihaa, 3 kananmunaa, pala fetaa ja creme fraichen jämät.

07.04.2024 14:08:53
#612750 [+-] Piilota Suosittele

ei ihme ettet ripuloi jos syöt lihaa ja maitotuotteita vitusti. joillekin toi passaa kyllä hyvin, itselläkin jonkinsorttinen kokeilu menossa.

07.04.2024 18:18:46
#612813 [+-] Piilota Suosittele

ihan evoluutiota että ihmisille kehittyi isommat aivot kun alkoivat syömään lihaa. runsas proteiini mahdollisti sen. jos joku viherpiiperö syö kaninruokaa koko ikänsä niin se ei vaikuta ihmisten kehittymiseen.

07.04.2024 21:49:39
#612864 [+-] Piilota Suosittele

Kunhan syöt multivitan, vaikka lähinnä c-vitamiinilisänä, niin ok. Oli siinä jotain muutakin, mutta inuiitit pärjäävät pelkällä hylkeellä koska sen nahassa on c-vitamiinia.

[ 10 viestiä | ]