Keinut Keinut
Opettavainen aapinen Opettavainen aapinen
>Dong ding :D >Dong ding :D
Täältä Tulloo Kari (god save us all) Täältä Tulloo Kari (god save us all)
Tivolissa on hauskaa Tivolissa on hauskaa
Odotukset vs. todellisuus Odotukset vs. todellisuus
Catschester Catschester
Nyd ne badugat tagaisin :DD Nyd ne badugat tagaisin :DD
Kukkuu, mitä lintu? Kukkuu, mitä lintu?
Mars mars Mars mars
Kirottu lausahdus Kirottu lausahdus
Silmien värien merkitys Silmien värien merkitys
Kovan onnen orava Kovan onnen orava
taputus taputus
Psykedeelisusi Psykedeelisusi
Misagidyyny sbörde :---D Misagidyyny sbörde :---D
Kissasarjakuvia Kissasarjakuvia
taputus taputus
Routalempi Routalempi
vanhaa pokea vanhaa pokea
Ihana nainen Ihana nainen
Pettyi karvaasti Pettyi karvaasti
Kissi tuli taloon Kissi tuli taloon
resisposse resisposse
 838 näyttökertaa, 5 viestiä, 37.64 MB, 3 tiedostoa, 06.04.2024 20:27:21
[ + 0 | ]

Lisää ruokaa

[69589] [tiedosto_1.mp4] [8.12 MB] [720x1280] [37.82s] [] []
[69588] [tiedosto_2.mp4] [6.12 MB] [720x1280] [11.91s] [] []
[69587] [tiedosto_3.mp4] [23.4 MB] [720x1280] [86.24s] [] []

07.04.2024 01:58:18
#612661 [+-] Piilota Suosittele

Jos jotaki pittää uppopaistaa varsinki kuorrutteella niin siinä pittää olla niin maan perkeleesti mausteita. Johonki muka viljasoijarouheeseen... ja vitut! Sekaan vähintään sama määrä suolaa ja muita makuja ku niihin lihoihin laitettiin. Valakosibale, valakosibale ja valakosibale! Pointti on se, että se kuorrute maistuu voimakkaalle. Se, mitä sen sisällä kyllä sitten pärjää lievähköllä maustamisella ja varsinkin suolalla.

[ 5 viestiä | ]