Nopee ja .... Nopee ja ....
Nyt tiedät osa 4 Nyt tiedät osa 4
upi green frog upi green frog
Kissakompilaatio :3 Kissakompilaatio :3
ohi meni ohi meni
Motivaattori Motivaattori
auttakaa minua auttakaa minua
Salilla tapahtuu Salilla tapahtuu
Lihava nainen Lihava nainen
30-luvun piirretty 30-luvun piirretty
Yhy Yhy
Olen ylpeä Olen ylpeä
Totta Totta
elementit kehissä elementit kehissä
hyvä toimintamalli hyvä toimintamalli
Mikki Hiiri hupsuttelee Mikki Hiiri hupsuttelee
Joni...mit Joni...mit
ei rasismille! ei rasismille!
Strippari Strippari
Antti Rinne pekonipasta Antti Rinne pekonipasta
peljästyi peljästyi
heränneenä heränneenä
musiikin tekemistä musiikin tekemistä
niger niger
 755 näyttökertaa, 18 viestiä, 8.73 MB, 1 tiedosto, 06.04.2024 16:20:04
[ + 4 | ]

Nakuankan pakkilaaki burgeri

[69562] [tiedosto.mp4] [8.73 MB] [360x450] [180.67s] [] []

hampurilainen

(74)  · 

canon in d major

06.04.2024 16:44:07
#612446 [+-] Piilota Suosittele

Vaatii kyllä aika tujut mausteet, jos muutakin haluaa erottaa, kuin paistorasva.
Tuota lattialle vuotavaa irtorasvaa, kun saisi vähemmälle, niin muuten saattaisi
ollakkin ihan maukas burgeri kohtuullisella proteini prosentilla.

06.04.2024 16:45:37
#612447 [+1] Piilota Suosittele

>>612444
Tossa on monta virhettä. Myöskin se, ettei tota pysty syömään kun paskaa roiskuu pitkin naamaa. Varsinkin jos on parta niin varmasti kiva syödä kun menee rulla serlaa samalla.

Ja jooh, garlic butteria ois voinu sudilla vähän sutia pullien sisäpintaan eikä dipata koko vitun pullaa tohon voihin <.<

06.04.2024 17:37:31
#612457 [+-] Piilota Suosittele

>>612444
Kokaiini itsessään ei ole mitenkään kauhean epäterveellistä, varsinkaan syötynä, että kyllä tuo burgeri itsessään on huomattavasti epäterveellisempää. Suurin ongelma kokaiinissa on se korkea koukuttavuus.

06.04.2024 18:24:15
#612466 [+-] Piilota Suosittele

>>612457 Kyllähän se rasvakin vaan koukuttaa. Sitä lähdetään liikkeelle pieninä annoksina ja lopuksi et ole tyytyväinen edes tämän kaltaiseen kerta-annokseen.

06.04.2024 18:32:57
#612472 [+-] Piilota Suosittele

Miksi nähdä noin paljon vaivaa ja käyttää kalliita raaka-aineita. Sama jos uittaisi uretaania palaneesta rasvassa jossa on 50 suolaa

[ 18 viestiä | ]