Aatun pelihetki Aatun pelihetki
Lyöntiviiva Lyöntiviiva
MERASMUS! Give me my eye back! MERASMUS! Give me my eye back!
Free hylke Free hylke
Onko? Onko?
Silkkis Silkkis
Äänestä oikein. Äänestä oikein.
Thaikut Thaikut
Joka pojan mielessä Joka pojan mielessä
Pähkinäallergia Pähkinäallergia
Nimetön - Muistio Nimetön - Muistio
Sama energia Sama energia
First date. First date.
Maahanmuuton hinta suomelle Maahanmuuton hinta suomelle
Ennen oli kaikki paremmin Ennen oli kaikki paremmin
Minua on huijattu Minua on huijattu
Piri piristää Piri piristää
Totuus harrin sauvasta Totuus harrin sauvasta
Vuotanut Sonic-desing Vuotanut Sonic-desing
Eh-käisy Eh-käisy
Turha keksintö Turha keksintö
Terveellinen annos tervaa ja muita aineita Terveellinen annos tervaa ja muita aineita
smooth criminal smooth criminal
Mestari Mestari
 678 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 03.04.2024 19:04:26
[ + 4 - | ]

jotta norjalainenkin ymmärtäisi

[69444] [tiedosto.jpg] [0.24 MB] [1000x1200] [] []
tiedosto.jpg

03.04.2024 20:54:05
#611580 [+1] Piilota Suosittele

>>611576
mediat näkee. Tilapäivityksiä ja viestejä ei näe. Jos kuitenkin mustalistaan ja joku on lainannut sun viestiä, niin näen sen estosta huolimatta kun liikutan kursoria. Samoin, etusivulle kun kirjotat päivityksen, siinä oikealla juoksee se tilanneloki. Jos mä kato jaa sä oot kirjottanu, klikkaan sitä niin näen sen viestiketjun vaikka oon estänyt sut.

Lyhyesti:
Esto ei toimi täydellisesti

03.04.2024 21:16:35
#611593 [+3] Piilota Suosittele

ei aito norjalainen ymmärrä, vaikka kirjoittaisi suomeksi, norjaksi tai vääntäisi rautalangasta. Jos ei sovi ideologiaan, niin ei sovi ideologiaan.

03.04.2024 22:49:19
#611646 [+1] Piilota Suosittele

>>611580 Toisaalta mihinkä tuo noin käytännössä vaikuttaa, vaikka
mustalistaa sellaisia käyttäjiä joista ei varsinaisesti pidä ?

Netissä yrittää yhtä näkyvää ongelmaa kiertää, niin sitä suuremmalla
mahdollisuudella vain törmää viellä isompaan.

03.04.2024 22:59:05
#611650 [+-] Piilota Suosittele

>>611646
Kokeile. Ota ketä tahansa nimimerkki ja mustalistaa (piilota) hetkeksi. Sit ota pois. Et vaan nää sen tilapäivityksiä ja viestejä. Mediat näet silti jos haluat kokeilla, piilota vaikka uusimman median lähettäjä

03.04.2024 23:42:51
#611670 [+-] Piilota Suosittele

>>611650 Meh...
En viellä tähänpäiväänkään ketään ole vaivautunut mustalistaamaan tai estämään
netin puolella, niin en näe tarvetta avata sitä lipasta.

[ 9 viestiä | ]