rekkakuskin selfie rekkakuskin selfie
koodiapinan parasta koodiapinan parasta
taas kusetettiin taas kusetettiin
uusi uljas eurooppa uusi uljas eurooppa
höhö höhö
vittuun täältä vittuun täältä
Söpöä Söpöä
elämisen tuska elämisen tuska
saksassa annettu pelolle valtaa saksassa annettu pelolle valtaa
Vessapelit Vessapelit
Tärkeä ohje! Tärkeä ohje!
ei tiedä ei tiedä
älä tuomitse älä tuomitse
snu snu snu snu
kissipiilo kissipiilo
absolutly wunderbar absolutly wunderbar
ettei vaan unohdu ettei vaan unohdu
tokyo teleport tokyo teleport
Apache riksataksi Apache riksataksi
lastenkasvatus lastenkasvatus
Elon Musk on afro-amerikkalainen! Elon Musk on afro-amerikkalainen!
demareille hyvä lintu demareille hyvä lintu
PSYYKE, TÄNÄÄ O PERJANTAI PSYYKE, TÄNÄÄ O PERJANTAI
sattu juhaa leukaan sattu juhaa leukaan
 900 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 10.02.2020 20:34:06
[ + 3 | ]

Avioliiton edut

[39520] [IMG-20200209-WA0002.jpg] [0.05 MB] [757x1600] [] []
IMG-20200209-WA0002.jpg

vitsi

(155)  · 

harri

(16)
10.02.2020 21:03:43
#305461 [+-] Piilota Suosittele

Kjööäääähh räähhh kyäm näi om jämpti,,,!!!!!! vaimo ämmää pakoon kapak kaan!!!!1:)))))))))))))


En oo ikinä ymmärtäny tätä tyä ukkojen "avioliitto on perseestä, vaimot on rumia, nalkuttavia narttuja ja molemmat vihaa toisiaan mut silti ollaan naimisissa"-huumoria

11.02.2020 05:41:26
#305601 [+-] Piilota Suosittele

>>305537
sää oot varmaan vähän sitten sillai astetta tyhmempi jäppinen?

Ai mä oon tyhmä kun en pidä mielekkäänä huumoria jonka pointtina on se kuinka paljon miehet vihaa vaimojaan? ok ok :DDD

Veikkaisin sinusta silakkaa, tai ainakin vihervasemmiston äänestäjää.

Pitääkö olla vihervassari että saa pitää huumori huiskaus ripuli roiskaus-tason vitsejä huonoina?

[ 4 viestiä | ]