Zoomer Zoomer
Kun Aku vaipui psykoosiin Kun Aku vaipui psykoosiin
Alas päin menossa Alas päin menossa
O_O O_O
Perjantai Perjantai
Mustalaiset keppostelee Mustalaiset keppostelee
Rahtihameelle turvallinen työkokeilu Rahtihameelle turvallinen työkokeilu
Muutama mp4n Muutama mp4n
Espanjan rajavalvonta matuja vastaan Espanjan rajavalvonta matuja vastaan
kallis on maa kallis on maa
Sellaista elämä on osa 2 Sellaista elämä on osa 2
Bye bye baby baby goodbye Bye bye baby baby goodbye
pakko saada kummatkin :3 pakko saada kummatkin :3
piisamit piisamit
Taas saa hävetä 🤦‍♂️ Taas saa hävetä 🤦‍♂️
Euroopan neuvostoliitto Euroopan neuvostoliitto
Akun krapula-aamu Akun krapula-aamu
Oululainen feministiehdokas Oululainen feministiehdokas
hyvännäköset housut hyvännäköset housut
mörgö mörgö
haha :D haha :D
jokaiselle jotakin jokaiselle jotakin
Sori kun taas repo Sori kun taas repo
Sikaista irstailua Sikaista irstailua
 837 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 15.03.2024 09:21:04
[ + 1 | ]

Marinin vika!

[68769] [Persuja_vituttaa.jpg] [0.09 MB] [1080x910] [] []
Persuja_vituttaa.jpg

persut

(247)  · 

jani mäkelä

(6)  · 

leikkaukset

15.03.2024 13:46:33
#606395 [+1] Piilota Suosittele

Kokoomukselta tämä idea työntekijän polkemisesta on lähtöisin, mutta
kieltämättä perussuomalaiset näin suljetun istunnon tältä puolelta
katsottuna ovat joko täysin liekassa Orpon sanellessa tai
sitten ovat todellakin polttamassa siltoja äänestäjiensä kanssa oikein
urakalla.

15.03.2024 14:42:42
#606406 [+2] Piilota Suosittele

Okei, työnnetään siis pää hiekkaan ja kuvitellaan että mitään ongelmaa ei olisikaan.

Sitten kun IMF tulee ja kurmottaa Suomea kolme kertaa kauheammin, nautin.

15.03.2024 17:54:54
#606465 [+5] Piilota Suosittele

>>606452 Kuvassa kyse leikkauksista ja kommentissa esitettiin syitä niille ?
Kuinka porojen keskellä sitä pitää viettää vapaa-aikansa, että tuosta
ei saa vedettyä yhteneväisyyksiä ?

15.03.2024 22:22:00
#606554 [+2] Piilota Suosittele

Öljyn hinta laskee ja polttoaineden hinnat nousevat. Kiitos hallitus. Toki niitä on kiittäminen siitä, että polttoaineiden hinnoilla vielä on varaa käydä töissä, mutta nyt niiden toiminta ei oikein vakuuta. Taisi duunarit unohtua jo.

[ 7 viestiä | ]