Kuvattu takaperin Kuvattu takaperin
Piraatit ja apujoukot Piraatit ja apujoukot
Hyppy typpy koikka loikkanen Hyppy typpy koikka loikkanen
mikä sinä olet :3 mikä sinä olet :3
Oon tää kisse t. Mestari Oon tää kisse t. Mestari
Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora) Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora)
Joskus vaan tuntuu tältä Joskus vaan tuntuu tältä
Nirvana Nirvana
"This guy is going places" "This guy is going places"
Kun Neuvostoliitto hajos syntyi Venäjä Kun Neuvostoliitto hajos syntyi Venäjä
Valinnaiset aineet Valinnaiset aineet
Italialainen hämähäkkimies Italialainen hämähäkkimies
psyko apu psyko apu
-vertit performed by cats -vertit performed by cats
Olen pettynyt Olen pettynyt
Vammaset ei ymmärrä Vammaset ei ymmärrä
Vanhoina hyvinä aikoina Vanhoina hyvinä aikoina
tokio drifting tokio drifting
Rassismi Rassismi
Sööttiä Sööttiä
Dio seikkailee 8 Dio seikkailee 8
BOOM BOOM
Thicc2 Thicc2
Joku peli Joku peli
 813 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.41 MB, 1 tiedosto, 19.02.2018 23:36:07
[ + 3 | ]

"Ihminen. Toimintaa." >:3

[7892] [avaaovitaitapahtuutasapainoisiaasioita.png] [4.41 MB] [593x3661] [] []
avaaovitaitapahtuutasapainoisiaasioita.png

shiro

(126)  · 

kuro

(19)  · 

avaa

 · 

ovi

(87)  · 

ihminen

(50)  · 

kissa

(5203)  · 

häntä

(84)  · 

börh

(1047)
20.02.2018 18:25:43
#30938 [+-] Piilota Suosittele

>>30520

Börheää. Tottelisin mukisematta. :3

Ikä tuo arvovaltaa, niin Maikki, Shiro kuin varmasti monet muutkin jättävät kärsimättömän huhuilun nuoremmille :333

Mäy! :3

20.02.2018 18:30:33
#30945 [+-] Piilota Suosittele

>>30938

Mortti ihan pyysi tänään että "voisitko painua vittuun mun paikalta"

Näin ainakin kuvittelin hänen puhuvan kun veli valtasi sen nukkumapaikan sängyllä. :33

20.02.2018 18:44:52 | 18:45:33
#30958 [+-] Piilota Suosittele

>>30948

Kävi monta kertaa miukumassa että "ei oo ny todellista!" ja "ei tähän mahu nukkumaan jos ei pääse kokonaan peiton alle".

Siinä ei rapsutuksetkaan auttaneet. >:3

Saatiin silti viikonlopun Bill Maher katottua ilman isompia vammoja. :3

[ 9 viestiä | ]