Sipilä uhkailee Sipilä uhkailee
torkkuaika :3 torkkuaika :3
Maitorahka-Gandalf ja kumppanit Maitorahka-Gandalf ja kumppanit
o7 o7
psykoosit tulille psykoosit tulille
posti apu apustus posti apu apustus
Sdp Sdp
Älykkyyttä on monenlaista. Älykkyyttä on monenlaista.
kuuma kuuma
Alkoi kiinnostamaan Alkoi kiinnostamaan
Muistoja isästä Muistoja isästä
Nii saatana Nii saatana
Jääkeppustelua Jääkeppustelua
tomppeli22 tomppeli22
Kananpaskan makuiset makaryllit ja tee Kananpaskan makuiset makaryllit ja tee
Hyvä koira Hyvä koira
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Lasagne ei maksa itseään Lasagne ei maksa itseään
--_-- --_--
Aku Aku
Sabaton - Fields of Verdun Sabaton - Fields of Verdun
That Mitchell & Webb Look - Bronze Orientation That Mitchell & Webb Look - Bronze Orientation
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Sama suunta Sama suunta
 534 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 28.02.2024 04:15:38
[ + 3 | ]

2 på gonget

[68142] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [922x915] [] []
tiedosto.jpg

28.02.2024 07:00:29 | 07:01:13
#602119 [+-] Piilota Suosittele

>>602106
Joku roti ny sentään. Sitäpaitti tuo luuviulu sitä proteiini+vitamiini velliä enemmän tarttee ku tuo valas jolla on.. hyih, selluliittia.

Kerran muuten näin tommosen oikian anorektikon ku olin brassailemassa v16:lla pitkin kyliä. Piti ihan hangata silimiä, että näänkö oikeen. Teki tiukkaa tajuta, että se ylipäätään oli hengissä. Ei voi ymmärtää. Toisaalta kerran sitte näin tommosen demarin näkösen joka oli varmaan 20 vuotta sitten vetäny päälleen minitrikoot ja minikokosen t-topin joka anto myöten sen tissien ja perseenki kans eikä ollu ikinä ottanu niitä pois sen jäläkeen. Jos en ois silläki kertaa ollu autossa niin oisin varmaan kattonu monttu auki. Se oli täysin käsittämätön idea, että miten vitussa se oli ikinä kyenny pukeutuun niinhin kamppeisiin ku jo pelekät reidet oli leveämmät ku maaliman suurimmalla tukkijätkällä.

28.02.2024 23:28:45
#602270 [+-] Piilota Suosittele

Tähän pyritään nyt saamaan muutos, eli asetelma kokoomus - duunari

Sitten vielä ihmetellään, että mistä näitä "poliittisia" lakkoja oikein tulee

[ 3 viestiä | ]