@Gayway @Gayway
Ykäsonni Ykäsonni
Cave Explorer Cave Explorer
rift rift
Murica bucket Murica bucket
How it feels to chew 5 gum How it feels to chew 5 gum
Laita vaan Laita vaan
Olispa kaljaa Olispa kaljaa
perjantaisetit perjantaisetit
seitsemänvuotiaan uroskoiran kastraatio seitsemänvuotiaan uroskoiran kastraatio
Nautin tästä. T. Aku Nautin tästä. T. Aku
VR - Zombiepeli VR - Zombiepeli
Tulkaa auttaa äkkiä ny vittu Tulkaa auttaa äkkiä ny vittu
wtf!? wtf!?
Nyt loppu Nyt loppu
Kuvaotokset #20 Kuvaotokset #20
puuttuva linkki puuttuva linkki
paras sää paras sää
persnaama persnaama
Maikki börheästi ja tasapainoisesti Kumitissit :3 Maikki börheästi ja tasapainoisesti Kumitissit :3
Turpille tuli noutaja Turpille tuli noutaja
Ozzy Man Reviews: People F#%ked Up By Bulls Ozzy Man Reviews: People F#%ked Up By Bulls
Saulin eka selfie Saulin eka selfie
JOKU VUODENAIKA JA PERJANTAI JOKU VUODENAIKA JA PERJANTAI
 765 näyttökertaa, 15 viestiä, 5.93 MB, 1 tiedosto, 24.02.2024 11:09:29
[ + 4 - | ]

System of a duck

[67943] [411132015_1645833742491668_5646371969296681081_n.mp4] [5.93 MB] [576x1024] [18.90s] [] []

24.02.2024 16:26:57
#601253 [+2] Piilota Suosittele

>>601167 Maajussi vain säästää sähkössä ja lämpölamppu
vaihettu ledimalliin. Ankat yrittää vain pysyä jotenkin lämpösenä
talvipakkasilla.

28.02.2024 07:15:13 | 07:15:59
#602124 [+-] Piilota Suosittele

>>602013
Noku tää juttuhan meni silleen, että yks "kaveri" möi mulle satasella jotain mitä lie vehnäjauhoa niin perkeleestäkö semmosia uskaltaa ite mennä testaamaan. Annuin marsupilameille (linnut on muutenki jo ihan tillin tallin) niin tää oli lopputulos. Kerroinko muuten etten oo nukkunu kahteen viikkoon? Olo on ihan normaali, mutta oon tänään pyykänny jo seittemän kertaa, pessy astiat kolomesti ja jumpannu semmosen 13 tuntia putkeen.

01.03.2024 22:51:00
#602691 [+-] Piilota Suosittele

>>602485
Naapurin lehmille mökillä ei tarvitse ostaa leluja ja pelikoneita jotka rikkovat, pitää syöttää vaikka eivät edes jälkiänsä siivoa, satojatuhansia menee jo ruokaan ennen kuin ovat täysikasvuisia ja niistä saa ehkä 10kg lihaa silloin kun eivät edes salilla käy.

Olen niin saatanan kyllästynyt kiittämättömyyteen, että otin toissapäivänä vittumaisen iskän roolin. Vanhin sentään melkein osaa olla.

[ 15 viestiä | ]