työsuhde edut työsuhde edut
Tekoäly & tuomiopäivä Tekoäly & tuomiopäivä
Mökkireissu Mökkireissu
Noniin Noniin
Veikkauksen uusin slotti Veikkauksen uusin slotti
Maailman kestävin tanko Maailman kestävin tanko
niinku maradona :D niinku maradona :D
Pöllö Pöllö
Sammakko peli Sammakko peli
Japanin Danny laulaa homoista Japanin Danny laulaa homoista
13 tuumainen pyllyvauva 13 tuumainen pyllyvauva
Pieni hapsi_ sorsassa Pieni hapsi_ sorsassa
orwell alas :D orwell alas :D
Umbrella Umbrella
Ihana nainen Ihana nainen
HANS HANS
ripuli neekeri ripuli neekeri
transuform transuform
eväät töihin eväät töihin
hapsi kusella julkisessa vessassa hapsi kusella julkisessa vessassa
Lihalaiva Lihalaiva
EEEEEERIKA EEEEEERIKA
Ihana nainen Ihana nainen
köyhien panettelua köyhien panettelua
 881 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 25.07.2022 11:41:27
[ + 2 | ]

Semmosta

[66033] [295965453_744641423411746_7078799305210394339_n.jpg] [0.06 MB] [715x960] [] []
295965453_744641423411746_7078799305210394339_n.jpg

talvi

(97)  · 

energia

(7)  · 

vihreät

(423)  · 

kurjuus

 · 

hesari

(17)  · 

annamari sipilä

 · 

stadilaiset homo

 · 

hesalaiset itkee

 · 

etelän vetelä

 · 

sähkölasku

(5)  · 

huora

(185)  · 

rosvo

(85)  · 

jäätynyt huora

 · 

pakastettu lutka

 · 

toimittaja

(13)  · 

paskapää

 · 

vasuri

(23)
25.07.2022 13:30:22
#587999 [+6] Piilota Suosittele

Viihdyn viileässä, 18 astetta sisällä on ihan sopiva lämpötila, mutta ensi talvena taidan täräyttää termostaatin 25 asteeseen ihan vaan kun vituttaa hesarin vassarihinttarit.

25.07.2022 13:35:50
#588004 [+1] Piilota Suosittele

Kova pakkanen sopii minulle. Kyllä tuo kelpaa. Aletaan sitten tarkastelemaan laitteiden lämpötilojen vaihtoa kuumasta kylmään ja kosteus napsii laitteita yksi toisensa jälkeen.

25.07.2022 13:40:45
#588009 [+1] Piilota Suosittele

Just. Puhuuko nyt henkilö epäisänmaallisuudesta, joka ei tiedä isänmaallisuudesta vittujakaan? Vai henkilöoletetusta jolla on tapana kekkuloida talvisin kotona puolialastin vai mitä helvettiä tämä saatanan huora itkee?

25.07.2022 17:41:20
#588043 [+2] Piilota Suosittele

"Lontoossa karaistunut", joo koko vuoden kylmintä on joulu-helmikuu jolloin alimmat lämpötilat +3-4c.
Mutta kyllähän noilla jääkaapin lämmöilläkin karaistuu jos asuu vanhassa britti rivarissa tai townhousessa joissa ei eristyksiä pahemmin ole ja jokapaikasta vetää mutta silti kosteus jää rakenteisiin.

25.07.2022 17:49:22
#588047 [+2] Piilota Suosittele

Onko se nyt meidän vika, et jossaki saaressa ei saatana vieläkään osata rakentaa lämmintä taloa? Ovat kuiten jo ainaki 5000 vuotta tuolla yrittäneet.

25.07.2022 20:29:56 | 20:31:13
#588100 [+-] Piilota Suosittele

Brittiläiset talot on niin täyttä paskaa suurin osa, että käyttävät enemmän energiaa sen saman röttelön lämmitykseen kuin täällä samoissa ulkolämpötiloissa, ja silti palelevat 10 astetta pienemmässä huonelämmössä. Kaksikerroslasit on ylellisyyttä ja ikkunan karmin ja ikkunalaudan väliin saattaa jäädä sentin rako, mistä sataa syksyllä sisään ja talvella .. noh raikasta ilmaa.

Niissä savimajoissa lähtisi henki Suomen pakkasilla. Viimeisiä ihmisiä maailmassa opettaa kenellekään mitään siinä asiassa, tuo maailman rikkain kehitysmaa.

[ 9 viestiä | ]