Apu tripillä Apu tripillä
Tykke Tykke
Paska telttaretki Paska telttaretki
Tyypillistä Tyypillistä
:3 :3
Tutkinta-aineiston testaamiset Tutkinta-aineiston testaamiset
Kirkko veren päällä Kirkko veren päällä
Julia Kelly Julia Kelly
pokemon seikkailu pokemon seikkailu
hehe hehe
tämmöne huumori pläjäys tästä,,, tämmöne huumori pläjäys tästä,,,
Kuumotus Kuumotus
BRILLIANT! BRILLIANT!
Vapaa-aika Vapaa-aika
Törmäys Törmäys
Vuoden äiti. Vuoden äiti.
Älä laita tällästä Älä laita tällästä
Hassun hauska nauru hymiö Hassun hauska nauru hymiö
Kakka pemppu Kakka pemppu
Opetellaan soittamaan kitaraa Opetellaan soittamaan kitaraa
Feminismi on hienoa Feminismi on hienoa
Tonnin apatia :( Tonnin apatia :(
Mieto Mieto
Syö pitsasi Syö pitsasi
 1 527 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.5 MB, 1 tiedosto, 10.07.2022 22:26:51
[ + 3 | ]
👑 Katsotuin 10.07.2022.

Tasa-arvo on taas askelta lähempänä.

[65659] [20220710_222616.jpg] [0.5 MB] [2048x1536] [] []
20220710_222616.jpg

feministit

(10)  · 

idiootit

(26)  · 

tissit

(1672)
10.07.2022 22:43:29
#585009 [+3] Piilota Suosittele

aina kiva kun löytyy yhdistäviä asioita kaikkien erimielisyyksien keskellä
minäkin näkisin mielelläni enemmän paljaita tissejä

11.07.2022 09:26:26 | 09:52:09
#585067 [+3] Piilota Suosittele

>>585063

Taitaa tosiaan olla "jo" toinen tai kolmes kommenttini kuviisi :> Sinulla vaan näyttää olevan aikaa ulista ja valittaa milloin mistäkin, vaikka sitten vajavaisinkin tiedoin. Eipä esimerkiksi Suomen hallituksen tarvitse nyt sentään viikonloppuna kokoontua, jos Saksan hallitus miettii samana viikonloppuna poliittisia päätöksiä.

11.07.2022 10:37:11
#585087 [+-] Piilota Suosittele

>>585042

Oma valinta, mutta se syö yhteiskunnan resursseja paljon. Näissä apuvälijakeluissa on tullut nähdyksi, että kaksi samanlaista ihmistä oin joka päivä samassa paikassa hakemassa hoitoa. Luultavasti diabetekseen. Miksi ei lihaville tehdä samanlaista vääntöä kuin Corona-rokotteesta kieltäytyneelle? Häntä uhattaisiin sillä, että maksaa koko ongelman itse jos sairastuu mihin tahansa. Hän ei pääsisi hissiin, koska mahdollistaa hissin vikaantumisen ylipainolla. Junassa hän vie 2 penkkiä yhden sijasta. Pitäisikö hänen silloin maksaa molemmat penkit?

Samaan linjaan voidaan mennä monen muunkin asian kanssa, joka ei ole terveellistä toimintaa. Näin ei tehdä, koska ihmisoikeudet. Vain Corona-rokottamattomilla ei ole niitä.

12.07.2022 17:50:13
#585308 [+-] Piilota Suosittele

esitelkää siellä femisnisti kanavalla niitä tissejänne ei niitä tarvii iltalehteen tuoda jotkut voi oikeesti pahoin noista teidän kuvistanne

[ 12 viestiä | ]