hauska leikki :DD hauska leikki :DD
On kyllä raakaa touhua noi karhujen painit On kyllä raakaa touhua noi karhujen painit
bönd bönd
ei panikoida ei panikoida
Sorry Repostnik, mutta näin kävi ;) Sorry Repostnik, mutta näin kävi ;)
Hessu surffaa Hawaiilla (1937) Hessu surffaa Hawaiilla (1937)
Näinhän se toimii kun on kolme pullaa uunissa Näinhän se toimii kun on kolme pullaa uunissa
Cyberpunk Luolasto - Tuhnun showtime Cyberpunk Luolasto - Tuhnun showtime
Kun yli kymmenen ihmistä kokoontuu Kun yli kymmenen ihmistä kokoontuu
THL ei ole halunnut kertoa synkistyneistä arvioistaan THL ei ole halunnut kertoa synkistyneistä arvioistaan
täältä tulee tuomas täältä tulee tuomas
sota oli lähellä sota oli lähellä
Börhtatti Börhtatti
hyvästi hyvästi
Miisa Nuorgam karanteenissa Miisa Nuorgam karanteenissa
eeh eeh eeh eeeh eeh eeh eeh eeeh
Vitun skeittarit Vitun skeittarit
Lord jeebus Lord jeebus
edelläkävijä edelläkävijä
a a a a a a a a
Olisimpa kissa Olisimpa kissa
🤙🥰 🤙🥰
Entisaikojen tytöt Entisaikojen tytöt
etpäs karkaa etpäs karkaa
 807 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.13 MB, 1 tiedosto, 30.06.2022 09:27:51
[ + 4 | ]

Beavis &butthead

[65429] [aggbpyn_460svvp9.webm] [3.13 MB] [460x300] [] []

rasisti

(76)  · 

beavis

(9)  · 

butthead

(5)  · 

white

(30)
30.06.2022 17:20:52
#582271 [+3] Piilota Suosittele

Aiemmin: Sinulla on pätevyys ja todistukset, ok pääset koeajalle / töihin.

Nyt: Meidän yrityksessä on positiivinen syrjintä valinta metodi ja sen takia meidän on pakko palkata sinun sijaan tuo ammattitaidoton afgaani koska hän sopii etno karttaamme sinua paremmin, toki jos sinulla on jonkinlainen parafilia olemme myös pakotettuja palkkaamaan sinut.

Niin ja se jenkkilän poliisien ennakkoluulot / rasismi onkin hauskaa kun näistä mustia pysäyttävistä "rasisti poliiseista" on 20-25% itsekkin afrikan-amerikkalaisia.

Myöskin etnisyyteen perustuvilla rikostilastoilla on jännä efekti kun 15% vähemmistö vastaa yli 50% kokonais rikoksista.

Silti BLM sai pelkästään NewYorkissa vuonna 2020 leikattua miljardin pois poliisin budjetista.

No jossain vaiheessa se näkyy että poliisin budjettia on pakko nostaa 2miljardilla / vuosi.

[ 3 viestiä | ]