pelikaani turbiinissa pelikaani turbiinissa
Tissit Tissit
lottovoitto lottovoitto
Minä leikkaamassa tonnikalaa Okinawassa -95 Minä leikkaamassa tonnikalaa Okinawassa -95
hyvää pääsiäistä hyvää pääsiäistä
Kulkuneuvo joka ei kulje sähköllä tai bensalla Kulkuneuvo joka ei kulje sähköllä tai bensalla
yllättävä juonenkäänne yllättävä juonenkäänne
et tuo sitä sisälle et tuo sitä sisälle
Mikä on juuri sinun lempi kellonaikasi Mikä on juuri sinun lempi kellonaikasi
MOMMY WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ MOMMY WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Euroopan tulevaisuus Euroopan tulevaisuus
no vittu hurraa no vittu hurraa
kissalle kulttuuria kissalle kulttuuria
onlyfans onlyfans
paskahätä rullakebabin (tuplalihalla) jälkeen paskahätä rullakebabin (tuplalihalla) jälkeen
fast as fuck boi fast as fuck boi
herrasmies herrasmies
Kunnollista aikaa Kunnollista aikaa
prööt prööt
Kuun takapuoli Kuun takapuoli
Ihana nainen Ihana nainen
Uuno Turhapuro anime Uuno Turhapuro anime
Munanvatkausta Munanvatkausta
Munat loppu kaupoista Munat loppu kaupoista
 1 140 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.68 MB, 1 tiedosto, 11.06.2022 15:40:32
[ + 10 - | ]
👑 Plussatuin 11.06.2022.
👑 Katsotuin 11.06.2022.

Pride shamaani 🤣

[65044] [Screenshot_20220611-154005_Twitter.jpg] [0.68 MB] [1080x1588] [] []
Screenshot_20220611-154005_Twitter.jpg

11.06.2022 15:58:12 | 15:58:28
#577195 [+7] Piilota Suosittele

Miksi sitten koko pride-friikkisirkusta ei poisteta, kun tapahtuma aiheuttaa mielipahaa niin heteroiden kuin homoseksuaalien parissa luoden HLBTQ+ -yhteisöstä friikkimielikuvan ja nostaen nämä henkilöt jalustalle.

Mutta erittäin hieno asia, että suvaitsemattomuus iskee jo "suvaitsevaisuuden" itsensä sisään veistä. Jo pitkään on tiedetty, että "suvaitsevaiset" ovat ne suvaitsemattomimmat ihmiset ja nostamassa vain itseään(kin) jalustalle.

11.06.2022 16:50:03
#577215 [+1] Piilota Suosittele

Mitä vittua siellä joku saamelainen seikkailee kuin mikäkin tavis, eikä käytä sitä saamelaisasua. Kulttuurista omimista sellainen.

11.06.2022 18:14:49
#577229 [+6] Piilota Suosittele

Se hyvä näissä .. tietynlaisissa .. hommailuissa on, että ne aina syövät lopulta itsensä sisältäpäin. Olipa sitten pride tai nykyfeminismi tai mikä -ismi. Niin vitullisen rasittavia ihmisiä, että eivät siedä edes toisiaan pitkän päälle.

11.06.2022 18:16:55
#577230 [+-] Piilota Suosittele

mä olen satavarma siitä, että tunnen sen paukuttajan. Yks hippi joka luulee olevansa sekä saamelainen että shamaani

11.06.2022 19:39:15
#577274 [+-] Piilota Suosittele

Kadut umpeen ja ammuntaharjotukset. Vitun sekasikiöt häiriköi ja niin lapset ku aikusetki joutuu kattomaan kiltisti katujen varsilla ja jos ei hymyile ja taputa itkien kuten Pohjois-Koreassa niin oikeinajattelevaiset vie nurkan taakse ja pieksee.

11.06.2022 19:44:42
#577276 [+2] Piilota Suosittele

Mistä lähtien saamelaisilla on joku monopoli rumpuihin ollut? Eiköhän niitä ole ihan jokainen kulttuuri jossain vaiheessa käytellyt milloin missäkin tilanteessa.

11.06.2022 20:02:32
#577281 [+1] Piilota Suosittele

Semmosta. Eikös siellä lapissa ole ne oikeat saamelaiset valittanu kun turistit ei uskalla enää ostaa matkamuistoja kun jotkut pahoittanut mielensä niitten käytöstä.

11.06.2022 20:20:38
#577291 [+1] Piilota Suosittele

>>577281 Jeps. Ensin pitäisi ostaa käsitöitä, mutta ne pitäisi piilottaa jonnekin vintin ylisille, tai muuten sortuu kulttuuriseen omimiseen. Ja tietysti perässä kummastellaan, että miksi kauppa ei käy.

12.06.2022 00:48:22
#577345 [+-] Piilota Suosittele

>>577281
Veikkaan et tässäki asias on mielipiteit useempii ja edustaa myös ääripäitä, ni mahdotont se on jokaisen mieltymyksii taipuu. Kumarrat yhtee suuntaa, ni näytät perset toisee

12.06.2022 10:44:26
#577383 [+-] Piilota Suosittele

Se on hienoa, kun ei ymmärrä että toisen tekemänä siinä edistetään tietoutta tietystä asiasta. Mutta miten tuommoinen pissis pystyisikään semmoista ymmärtämään, kun leikkii aivan jotain muuta kun tietouden jakamista?

12.06.2022 10:48:04
#577386 [+-] Piilota Suosittele

>>577230

Tuolla Helsingin Viikin alueella pyörii itseään shamaaniksi tituleeraava henkilö. Häntä näkee siellä täällä keskellä metsää paukuttamassa. Ei minua haittaa pätkän vertaa, päinvastoin. Jäin kuuntelemaan viime kesänäkin hetkeksi.

[ 19 viestiä | ]